کد خبر: ۵۳۵۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
معاون شرکت برق یزد خبر داد:
معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: امکان جذب سرمایه گذار خصوصی برای مشارکت درطرح های کاهش تلفات ، تا سقف 120هزار میلیارد ریال فراهم شده است.

به گزارش "برق نيوز" علی محمد انتظاری با بیان این خبر اظهار داشت : تبصره 11 قانون بودجه سال جاری به وزارت نیرو اجازه داده است تا بصورت بیع متقابل شرایط را برای مشارکت صاحبان سرمایه فراهم سازد .

وی، به بازگشت سرمایه در بازه زمانی دو ساله اشاره و خاطرنشان ساخت : این سرمایه ها از محل بودجه کاهش تلفات انرژی و بصورت نفت خام یا سوخت و یا مبلغ معادل آن پرداخت می شود.

رییس گروه برنامه ریزی فنی و توسعه شرکت توزیع برق نیز در خصوص، اجرای سه طرح کاهش تلفات با سرمایه ای بالغ بر 112میلیارد ریال تصریح کرد: این طرح ها شامل بازآرایی شبکه فشارمتوسط شهرستان یزد، ساماندهی و کاهش تلفات بافت قدیم شهر یزد و جایگزینی کنتور دیجیتال با کنتورهای مکانیکی دیماندی و سه فاز (50و 32و 25 آمپر ) در مصارف خانگی ، عمومی و تجاری است.

محمدمهدی میرجلیلی تهیه طرح بازآرایی و مانور شبکه فشار متوسط شهرستان ها و استفاده از ترانس های کوچک و پل مانتد به جای ترانس های بزرگ موجود توسط گروه برنامه ریزی فنی و توسعه با همکاری امورهای برق یزد و نواحی را متذکر شد.

مجری کاهش تلفات شرکت برق استان یزد افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری طرحهای کاهش تلفات ارسالی به توانیر از 200 میلیارد ریال بگذرد.

وی درتشریح فرآیند مشارکت صاحبان سرمایه اظهار داشت :این طرح ها پس از بررسی نهایی ، از طریق برگزاری مناقصه به سرمایه گذاران خصوصی و عمومی که حائز امتیاز لازم شده اند ، واگذار خواهد شد.

میرجلیلی یادآور شد: با توجه به آگهی فراخوان شناسایی سرمایه گذاران در اجرای طرحهای کاهش تلفات در شبکه های توزیع نیروی برق توسط شرکت توانیر، سرمایه داران می توانند برای دریافت ، تکمیل و ارسال اسناد ، به گروه برنامه ریزی فنی و توسعه شرکت توزیع نیروی برق استان یزد مراجعه کنند.

لازم به ذکر است مهلت تکمیل و ارسال اسناد تا پایان ساعت اداری مورخ 12 شهریورماه بوده و محل تسلیم اسناد دبیرخانه ساختمان مرکزی شرکت توانیر واقع در تهران-میدان ونک- خیابان شهید عباسپور است

 

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار