کد خبر: ۵۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
مدیر توزیع برق نهبندان:
مدیر توزیع برق نهبندان گفت: مشترکانی که درخواست نصب سلول‌های خورشیدی را داشته باشند، تا سقف ۵۰ درصد در تأمین هزینه‌ها به آن‌ها کمک خواهد شد.

به گزارش "برق نيوز" همزمان با نخستین روز از هفته دولت، فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولان نهبندان در مراسم افتتاح 16پروژه خدماتی در این شهرستان حضور یافتند.

مدیر توزیع برق نهبندان در مراسم افتتاح پروژه تأمین برق، اظهار کرد: این پروژه به نمایندگی از 15 پروژه شرکت برق نهبندان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

محمود خسروی نوقاب افزود: این پروژه یک پروژه تأمین برق متصل به شبکه است که از طریق انرژی خورشیدی، برق تولید کرده و آن را به شبکه توزیع شهرستان تزریق می‌کند و اعتبار این پروژه از محل اخذ 30 ریال از قبوض مشترکان تأمین شده است.

وی تصریح کرد: امروز 15 پروژه شرکت برق در تأمین برق با انرژی خورشیدی به بهره‌برداری می‌رسد و در مجموع 9 میلیارد و 450 میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.

مدیر توزیع برق نهبندان گفت: پروژه‌های خورشیدی شامل واحد تولید برق مدرسه ملاصدرا، مسجد امام حسین(ع)، مسجد امام رضا(ع)، مسجد گلستان، مسجد ابوالفضل و مدیریت برق نهبندان است.

خسروی نوقاب بیان کرد: هر مشترکی که درخواست نصب این پروژه را داشته باشد تا سقف 50 درصد در تأمین هزینه‌ها به وی کمک خواهد شد.

مدیر بهزیستی نهبندان نیز در مراسم افتتاح مرکز مشاوره عمومی در نهبندان، اظهار کرد: مرکز مشاوره عمومی نهبندان در سال 92 کار خود را به صورت غیر رسمی آغاز کرد که پس از دریافت مجوزهای لازم امروز به صورت رسمی به بهره‌برداری رسیده است.

محمد بارانی افزود: برای راه‌اندازی این مرکز در شهرستان تاکنون 10 میلیون ریال کمک بلاعوض به این مرکز از طرف بهزیستی کمک شده است.

وی افزود: بیش از 50 میلیون ریال نیز هزینه راه‌اندازی این مرکز بوده که برای ارائه خدمات بهتر نیازمند دریافت اعتبار و یا تسهیلات کم‌بهره است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار