کد خبر: ۵۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خبرداد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: در هفته دولت سال جاری 88 پروژه برق رسانی در استان ایلام به بهره برداری می رسد.

به گزارش "برق نيوز" محمد رحیم خانی با بیان اینکه برای بهره برداری از این تعداد پروژه 67 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اظهار داشت: پروژه برق رسانی به 1510 واحد مسکن مهر، برق رسانی به 13 روستای جدید با هزینه ای معادل 8 میلیارد و همچنین عملیات اصلاح و بهینه سازی تأسیسات توزیع در 25 روستای استان، عمده طرح های بهره برداری شده در هفته دولت سال جاری هستند.


وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در زمینه ی توسعه، اصلاح و بهینه سازی، کاهش تلفات و بهبود زیر ساختهای توزیع حدود 160 میلیارد ریال هزینه شده که نسبت به سنوات گذشته رشد 100 درصدی داشته است، افزود: در حال حاضر 8 و 700 واحد مسکن مهر در استان با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد ریال برقدار شده اند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از کاهش 30 درصدی زمان خاموشی ها با تلاش فراوان پرسنل خدوم شرکت خبرداد و خاطر نشان ساخت: در راستای توسعه و اصلاح شبکه های توزیع در یک سال گذشته، 13 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 266 دستگاه پست فشار متوسط، 1290 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و جایگزینی با کابل خودنگهدار و روشنایی معابر احداث و یا اصلاح گردیده است.

محمد رحیم خانی یادآور شد: در 16 روستای استان روشنایی معابر با سیستم فتوولتائیک با هزینه ای بالغ بر 718 میلیارد ریال در دست انجام می باشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار