کد خبر: ۵۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: همزمان با هفته دولت 234 طرح برق رسانی با اعتبار 108 میلیارد ریال در استان آماده بهره برداری شده است

به گزارش "برق نيوز"  عزت الله فیاض گفت: بیشترین طرح های برق رسانی مربوط به شهرستان اسفراین و پس از آن در شهرستان های شیروان، بجنورد، فاروج، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم است.

وی شمار این طرح ها را در شهرستان های یاد شده به ترتیب 61، 51، 49، 21، 16، 16، 15 و هفت مورد اعلام کرد.

وی اظهار داشت : این طرح ها شامل ساخت شبکه و نصب ترانس، برق رسانی به شهرک های روستایی و مسکن مهر، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق، رفع حریم شبکه و تقویت خطوط و ترانس است.

وی گفت: برق رسانی به روستای دهگاه، اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف بلوار خلیج فارس و چهارراه 17 شهریور تا میدان مهمانسرا، احداث شبکه زمینی 20 کیلوولت پست امام علی (ع)، تامین برق چاه های مهنان، فیروزه و گریوان، اصلاح و تجهیز پست های نادر و فردوسی، اصلاح و بهینه سازی بیش از پنج هزار متر شبکه از طرح های قابل افتتاح مرکز استان است.

فیاض افزود: طرح های برق رسانی در شهرستان شیروان که با اعتبار 22 میلیارد و 226 میلیون ریال اجرایی شده شامل احداث شبکه به منظور تامین برق متقاضیان شهرک بسیجیان و متقاضیان جدید شهری و روستایی و اصلاح و ترمیم 12 کیلومتر شبکه فشار ضعیف به کابل خود نگه دار شهری و روستایی است.

وی اصلاح و ترمیم شبکه روستای فرطان، احداث شبکه برای متقاضیان تامین برق روستایی و شهری، تامین برق مسکن مهر کشت و صنعت و صفی آباد، رفع حریم شبکه روستای چهل حصار و تامین برق شهرک سلمان فارسی را نیز طرح های 18 میلیارد و 536 میلیون ریالی اسفراین عنوان کرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار