کد خبر: ۵۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
از سوی دادگاه؛
تعدادی از کارکنان پیشین نیروگاه هسته‌ای فوکوشیما به دلیل پرداخت نشدن حقوق‌شان از شرکت برق توکیو (تپکو) مالک این نیروگاه شکایت کردند. در حال حاضر بر طبق اعلام دادگاه فوکوشیما شرکت تپکو باید به کارکنانی که از این نیروگاه طلب دارند حدود 600 هزار دلار جریمه پرداخت کنند.

به گزارش "برق نيوز" تعدادی از کارکنان پیشین نیروگاه هسته‌ای فوکوشیما به دلیل پرداخت نشدن حقوق‌شان از شرکت برق توکیو (تپکو) مالک این نیروگاه شکایت کردند.

گروهی از کارکنان نیروگاه هسته‌ای فوکوشیما که به‌دلیل وقوع سونامی و ورود سیل به آن در سال 2011 تعطیل شد در دادگاه فوکوشیما شکایتی علیه شرکت برق توکیو مالک این نیروگاه مبنی بر لزوم پرداخت حقوق و مزایای معوقه آن‌ها بر طبق قرادادشان مطرح کردند.

این اقدام در حال انجام شد که مقامات ارشد شرکت تپکو هفته گذشته و پس از پرداخت قرامت 427 هزار دلاری به دلیل خودکشی یک زن که دادگاه عامل آن را این شرکت دانسته بود از همه افرادی که از این شرکت طلب دارند خواسته بود که برای دریافت طلبشان اقدام کنند.

در حال حاضر بر طبق اعلام دادگاه فوکوشیما شرکت تپکو باید به کارکنانی که از این نیروگاه طلب دارند حدود 600 هزار دلار جریمه پرداخت کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار