کد خبر: ۵۵۱۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
توسط کمیته سازندگان یراق آلات توزیع سندیکا انجام می شود:
در جلسه دهم شهریور ماه سال جاری کمیته سازندگان یراق آلات توزیع سندیکای صنعت برق ایران پیگیری فرآیند ارزیابی فنی بازرگانی شرکت توانیر در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش "برق نیوز"، در این جلسه موضوع پیگیری فرآیند ارزیابی فنی بازرگانی شرکت توانیر مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس آن و به منظور تسریع در فرآیند ارزیابی فنی از آندسته از شرکت های عضو کمیته که تاکنون در مورد تحویل مدارک و اسناد ارزیابی خود اقدام نکرده اند درخواست شد که هر چه زودتر مدارک و اسناد ارزیابی مورد تقاضای شرکت توانیر را ارائه کنند تا کمیته بتواند موضوع انتشار لیست شرکت های تائید صلاحیت شده را با جدیّت پیگیری و به مرحله اجراء در آورد.

در این رابطه همچنین نامه رئیس کمیته فنی بازرگانی شرکت توانیر به مدیران عامل تمامی شرکت های توزیع نیروی برق در مورد تجهیزات اجباری بخش توزیع نیروی برق برای ارائه لیست شرکت های تائید صلاحیت شده در جلسه قرائت و تصویر نامه به اعضای کمیته ارائه شد.

در این جلسه همچنین بر لزوم پیگیری اعمال شرایط سه گانه (پیش بینی پیش پرداخت، تعدیل بهای فلزات و جبران خسارت ناشی از عدم ایفای تعهدات مالی کارفرما) در اسناد مناقصات تاکید شد.

در این خصوص نامه شکواییه سندیکا به مهندس خوش خلق، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در خصوص مناقصه شرکت توزیع نیروی سیستان و بلوچستان و همدان به اعضا ارایه شد. همچنین مقرر شد مهندس تقی زاده، نماینده کمیته در کمیته حقوقی قراردادها نیز پیش بینی موارد مذکور را در قرارداد تیپ مورد پیگیری قرار دهد.

در این جلسه همچنین بر لزوم مشارکت فعال کمیته ها در مجمع عمومی و انتخابات دوره جدید هیأت مدیره سندیکا تاکید و از اعضای کمیته برای حضور مؤثر و مشارکت فعال در مجمع عمومی و انتخابات دوره جدید درخواست شد.

ایجاد رقابت سالم بین تولید کنندگان با حفظ کیفیت تولید، استاندارد کالاها و  کاهش قیمت از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار