کد خبر: ۵۵۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
طی مراسمی که با حضور استاندار مرکزی:
طی مراسمی که با حضور استاندار مرکزی، مسوولان ارشد استان و شهرستان محلات برگزارشد، مهندس مجید مامقانی‌نژاد، مدیرتوزیع برق شهرستان محلات، مدیرنمونه این شهرستان معرفی شد.

به گزارش "برق نيوز" طی مراسمی که با حضور استاندار مرکزی، مسوولان ارشد استان و شهرستان محلات برگزارشد، مهندس مجید مامقانی‌نژاد، مدیرتوزیع برق شهرستان محلات، مدیرنمونه این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده و موثر مجموعه مدیریت توزیع برق شهرستان محلات، لوح تقدیری از سوی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس و غلامعلی یارمحمدی فرماندار محلات به وی اهدا شد.

در این تقدیرنامه آمده است: یقیناً راز و رمز بالندگی و رشد میهن اسلامی مرهون اهتمام و کوشش مشفقانه و صادقانه انسانهای وارسته ایست که درطلب رضای خداوند منان، خدمت صادقانه را الگوی همت خویش ساخته و محیط کار و فعالیت را به زیور تعهد، اخلاق اسلامی و توانمندی خود می‌آرایند، لذا با عنایت به نامگذاری یکم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت از زحمات و مساعی جنابعالی تقدیر و تشکر می‌شود.

مهندس مجید مامقانی‌نژاد، مدیرتوزیع برق شهرستان محلات، در حاشیه این مراسم گفت: طی یکسال گذشته ۱۴۸پروژه احداث، توسعه وبهینه سازی توزیع برق با مبلغی قریب به۱۱میلیارد ریال با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان مدیریت توزیع برق شهرستان محلات در سطح شهرستان در راستای تامین برق پایدار و مطمئن و افزایش رضایتمندی مشترکین به بهره برداری رسیده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار