کد خبر: ۵۵۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵:۳۸ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
مدیرعامل شرکت برق لرستان گفت:
۱۵۵ روستای لرستان برق ندارند و ۹۸ روستا در سه سال اخیر در لرستان از نعمت برق رسانی بهره مند شده‌اند. در استان لرستان ۸ هزار کیلومتربرق فشار متوسط و ۶ هزار کیلومتر برق فشارضعیف وجود دارد.

به گزارش "برق نيوز" مدیرعامل شرکت برق لرستان گفت: ۱۵۵ روستای لرستان برق ندارند و ۹۸ روستا در سه سال اخیر در لرستان از نعمت برق رسانی بهره‌مند شده‌اند.

محمد بحرینی در سومین نشست هم اندیشی انجمن‌های اسلامی صنعت آب و برق کشور در هتل شهرداری خرم آباد اظهارکرد: در استان لرستان ۸ هزار کیلومتربرق فشار متوسط و ۶ هزار کیلومتر برق فشارضعیف وجود دارد.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌های شرکت توزیع برق لرستان می‌توان به برق دار شدن ده روستا با استفاده از سلول‌های فتوولتائیک، تبدیل کردن خیابان انقلاب خرم آباد به انرژی خورشیدی، احداث پارکینگ خورشیدی در محوطه ستاد، نصب دکل ۴۲متری جهت استفاده از انرژی باد اشاره کرد.

مدیرکل شرکت برق لرستان گفت: ۱۵۵ روستای لرستان برق ندارند و ۹۸ روستا در سه سال اخیر در لرستان از نعمت برق رسانی بهره‌مند شده‌اند.

بحرینی با اشاره به اجرای طرح بعثت ۱ و۲و ۳ در لرستان خاطرنشان کرد: در این طرح سیم مسی فشار ضعیف به کابل خودنگهدارتبدیل می‌شود.

وی افزود: دادستان خرم آباد و ائمه جماعات و فرمانداران شهرستان‌ها برای اجرای این طرح از شرکت توزیع برق استان تقدیر کردند و آن‌ها معتقدند با اجرای این طرح‌ها آمار سرقت‌ها و تلفات در سطح استان کاهش یافته است.

مدیر کل امور برق بیان کرد: استان لرستان یکی از قطب‌های کابل خودنگهدار و از استانهای پیشرو در اجرای این طرح است.

بحرینی گفت: تاکنون ۵ هزار و ۳۸۸ جلسه در شرکت توزیع برق لرستان برگزارشده است که از این تعداد حدود ۳۷۸۰ مصوبه داشته‌ایم که ۲هزار و ۷۸۵ مصوبه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ۹. ۱۲ درصد کاهش تلفات انرژی داشته‌ایم گفت: ضریب بهره برداری از ۴۰ درصد در سال ۹۱۴ به ۵۵ درصد در سال ۹۲ رسیده است.

مدیر کل امور برق عنوان کرد: میزان جذب اعتبارات تملک دارایی شرکت توزیع برق لرستان حدود ۱۴۲ میلیون ریال است و همچنین میزان صرفه جویی در مدیریت اموال این شرکت ۱۴۰میلیون ریال است.

بحرینی افزود: در ارزیابی سال ۸۸ شرکت توزیع برق لرستان رتبه سی و هفتم را از بین ۳۹ شرکت کسب کرد و همچنین این شرکت در ارزیابی سال ۹۰ رتبه بیست و هفتم را از بین ۳۹ شرکت کسب کرده است ودر سال ۹۱ هم جزو ۶ شرکت بر‌تر از بین ۳۹ شرکت توزیع برق لرستان قرارگرفته است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار