کد خبر: ۵۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برای برق رسانی به 60 روستا در مناطق سخت گذر و دورافتاده این استان موافقت نامه ای بین شرکت و معاونت برق روستایی توانیر در دست انجام است.

به گزارش "برق نيوز" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برای برق رسانی به 60 روستا در مناطق سخت گذر و دورافتاده این استان موافقت نامه ای بین شرکت و معاونت برق روستایی توانیر در دست انجام است.


اسدا... اسدیان اظهار کرد: به این منظور فهرستی از روستاهای بدون برق خوزستان تهیه و به معاونت برق روستایی توانیر ارسال شده و منتظر توافق نهایی در این زمینه هستیم.

وی افزود: برق رسانی به این روستاها بستگی به تعداد خانوار و طول خط و نرخ برق برای هر خانوار دارد که امید می رود برای برق رسانی به این روستاها در امسال اقدام شود.

اسدیان گفت: برای هر خانوار بسته به شرایط منطقه ضریبی به منظور توزیع برق در نظر گرفته شده که در توافق نامه نهایی منظور می شود.

وی اضافه کرد: تاکنون به تمام روستاهای با جمعیت بالای 10خانوار خوزستان برق رسانی شده و روستاهای باقی مانده کمتر از این میزان جمعیت دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برای برق رسانی روستاهای واقع در مناطق بسیار سخت گذر در استان هم تدابیری اندیشیده شده است.

تاکنون به بیش از چهار هزار و 700 روستا در خوزستان برق رسانی شده که 95 درصد مجموع جمعیت روستایی این استان را شامل می شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار