کد خبر: ۵۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
مرکز تحقیقات و مطالعات دانشکده برق و الکترونیک مالزی برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اعلام آمادگی کرد.

به گزارش "برق نيوز" در دیدار رییس مرکز تحقیقات و مطالعات دانشکده برق و الکترونیک و استاد برجسته دانشگاه مالایای (UM) مالزی از این دانشگاه، بر همکاری همه جانبه با دانشگاه شاهرود تاکید شد.


در دیداری که پروفسور 'محمد مقومی' از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعضای هیات علمی دانشکده برق و کامپیوتر این دانشگاه داشت وی گفت: با توجه به گزارش های ارائه شده، توانمندی های علمی این دانشگاه را مطلوب دیدم و آماده ام تا در زمینه تخصصی، همه گونه همکاری با دانشجویان و اساتید این دانشگاه داشته باشم.

وی افزود: می توان در زمینه های علمی، موضوعات مورد علاقه ای را از داخل ایران به خارج از کشور و یا برعکس مرتبط کرد تا بهتر روی آنها برنامه ریزی شود.

مقومی همکاری در زمینه مجلات علمی و تاسیس پژوهشکده را از دیگر زمینه های همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بیان کرد.

رییس مرکز تحقیقات و مطالعات دانشکده برق و الکترونیک مالزی بیان کرد: کارهای علمی بسیار خوبی در ایران انجام شده و نیاز به استفاده از برندهای خارجی نیست.

'احمد دزیانیان' رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز با ارائه گزارشی از وضعیت علمی و پژوهشی این دانشگاه گفت: رویکرد جدید دانشگاه به سمت ارتباط با صنعت و ایجاد پژوهش هایی است که به درآمدزایی منجر شود و موفقیت های خوبی در این زمینه به دست آمده است.

وی افزود: نمونه بارز این امر، تشکیل یک شرکت دانش بنیان و دهها طرح برون دانشگاهی کاربردی است که رتبه این دانشگاه را در کشور جزء دانشگاههای برتر کرده است.

در این دیدار پروفسور مقومی به سوالات استادان دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در زمینه های علمی و پژوهشی پاسخ داد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: برق ، مالزی ، دانشکده برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار