کد خبر: ۵۷۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران:
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با بیان اینکه در حال حاضر دیگر ظرفیتی برای تامین برق مسکن مهر نداریم، گفت: برای تامین برق واحدهای مسکن مهر سه استان تهران، البرز و قم نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.
سید زمان حسینی در پاسخ به این سؤال که یک سری از واحدهای مسکن آماده شده‌اند اما هنوز برق‌رسانی به آنها صورت نگرفته است، گفت: در حوزه استحفاظی برق منطقه‌ای تهران (تهران، البرز و قم) تاکنون بسترسازی برای مسکن مهر شده و آنها دارای برق فشار قوی و شبکه‌های توزیع برق هستند.

وی ادامه داد: تاکنون هر کجا که مسکن مهر احداث و شبکه توزیع برق ایجاد شده شرکت برق منطقه‌ای تمام اقدامات را انجام و به صورت کامل برق آنها را تامین کرده است.

*دیگر ظرفیت تامین برق واحدهای مسکن مهر را نداریم
به گزارش
"برق نيوز" حسینی اضافه کرد: اما در حال حاضر ظرفیتی برای تأمین برق واحدهای مسکن مهر نداریم و از اینجا به بعد باید یک مقدار اعتبارات و نقدینگی در اختیار ما بگذارند.

*400 میلیارد تومان برای تامین برق 3 استان نیاز داریم

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای تهران ادامه داد: ما پیش‌بینی کردیم برای اینکه برق کل مسکن مهر در 3 استان را تأمین کنیم 400 میلیارد تومان هزینه دارد، بنابراین این اعتبار اگر تأمین شود می توانیم به هدف خود برسیم.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور، مسئولان ارشد ذیربط و وزرا به شدت دنبال این هستند که مشکل مسکن مهر را حل کنند بنابراین ما هم تلاش می‌کنیم، جلساتی داریم و یک مقدار هم کمک می‌کنیم و تمام توان خود را می‌گذاریم تا اگر اعتبار در اختیار ما بگذارند تامین برق واحدهای مسکن مهر را تسریع کنیم.

حسینی تصریح کرد: تا الان تقریبا جایی نداریم که مسکن مهر آماده باشد و ما تأمین برق را انجام نداده باشیم اما از این به بعد با مشکل مواجه می‌شویم و باید از نظر مالی و اعتباری یک مقدار ما را حمایت کنند.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار