کد خبر: ۵۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
کیوان صائب گفت: کنفرانس ملی برق اسفند ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش "برق نيوز" وی آغاز فصل یادگیری علم و دانش را جان دوباره‌ای به جویندگان علم و دانش برای علم‌آموزی و علم‌اندوزی دانست و اظهار کرد: مدرسه و دانشگاه کانون تحولات در جامعه هستند.

 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود به اهمیت مدرسه و دانشگاه در تحولات کشوری و اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: شهدای هسته‌ای و شهید فهمیده‌ها از این دو نهاد بزرگ علمی و فرهنگی ظهور کردند که سبب افتخار و عزت ملت و کشور شدند.
 
وی به سال جدید تحصیلی در دانشگاه مذکور اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود تا 15 مهرماه جاری ادامه دارد، اما کلاس دانشجویان سال‌های گذشته آغاز شده است.
 
صائب، پذیرش در دانشگاه آزاد واحد لنگرود را به دو صورت با آزمون و بدون آزمون ذکر کرد و یادآور شد: ثبت‌نام مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه به صورت با آزمون و ثبت‌نام مقطع کارشناسی و کاردانی در تمام رشته‌ها بدون آزمون برگزار می‌شود.
 
به گفته وی، برای دانشجویان تسهیلات ویژه‌ای از وام وزارت علوم تا وام صندوق رفاه برای پرداخت شهریه‌ها در نظر گرفته شده است.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزاری مسابقه «گیلان از نگاه تصویر» و «مسابقه قایق‌های کنترلی» را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه تا پایان سال جاری ذکر کرد.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار