کد خبر: ۵۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳
شرکت Landis+Gyr اخیرا اعلام کرده است که در آینده نزدیک قصد دارد تا محصولات کنتور هوشمند و راه‌ کارهای نرم‌افزاری خود را به شرکت خدمات انرژی RWE واقع در کشور لهستان برای نصب در منازل مسکونی شهر ورشو صادر کند.

به گزارش "برق نيوز"  شرکت Landis+Gyr اخیرا اعلام کرده است که در آینده نزدیک قصد دارد تا محصولات کنتور هوشمند و راه‌ کارهای نرم‌افزاری خود را به شرکت خدمات انرژی RWE واقع در کشور لهستان برای نصب در منازل مسکونی شهر ورشو صادر کند. ارسال محموله‌ها از ماه سپتامبر شروع و در اواخر سال 2014، سامانه مذکور نصب خواهد شد.

براساس مفاد توافقنامه، شرکت Landis+Gyr راه‌کار Gidstream خود را که شامل 50000 کنتور هوشمند و نرم‌افزار AMI است را به شرکت خدمات انرژی RWE واقع در کشور لهستان ارسال خواهد کرد. این سامانه دارای یک رابط با زیرساخت IT موجود شرکت RWE خواهد بود و برای پشتیبانی از نیازهای مدیریت دارایی و خدمات صدور صورتحساب شرکت RWE طراحی شده است. همچنین یک قرارداد خدمات 4 ساله در مفاد توافقنامه گنجانده شده است.

شرکت خدماتی RWE از تعدادی شرکت‌ های لهستانی مانند RWE Polska و RWE Stoen Operator بهره‌برداری می‌کند. شرکت RWE Polska به همراه شرکت RWE East مسئول پشتیبانی از توسعه طرح Group در لهستان است. شرکت RWE Stoen Operator مدیریت شبکه قدرت ورشو را بر عهده دارد.

Agnieszka Nosal عضو هیات مدیره شرکت RWE Stoen Operator و همچنین مسئول سرمایه‌ گذاری در بخش AMI لهستان می‌گوید: در کل پیاده‌سازی شبکه هوشمند در حوزه عملیاتی ما، سطح کارایی انرژی سامانه را اساسا بهبود خواهد داد. همچنین به منظور توسعه تولیدات پراکنده، اجازه داده خواهد شد که کدام شرکت نقش اصلی در بازار آینده انرژی را ایفا کند. سرمایه‌گذاری در بخش AMI دارای مزایای زیادی، از قبیل دسترسی به داده‌های مصرف واقعی برای مصرف‌ کنندگان نهایی و همچنین شناسایی سریع هر اختلالی در شبکه توسط شرکت خدماتی خواهد بود. همچنین مقدمه فروش محصولات انعطاف‌ پذیر و درخور نیازهای روزمره مشترکین شخصی در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

شرکت خدمات انرژی RWE پیش‌بینی کرده است که 25 درصد سرمایه‌گذاری‌ها در بین سال‌های 2014 و 2019 به سمت زیرساخت هوشمند خواهد رفت که جمعا حدود 100 میلیون یورو خواهد شد. در مرحله اول طرح مذکور که قرار است در اواخر سال 2014 تکمیل شود، شرکت خدمات انرژی RWE 25000 کنتور هوشمند را برای منازل مسکونی واقع در شهر ورشو نصب خواهد کرد؛ کل طرح برای ماه دسامبر 2015 تکمیل خواهد شد. همچنین شرکت خدمات انرژی RWE در بخش‌های شبکه خود، خطوط ولتاژ فشار فوق قوی و خطوط کابلی ولتاژ فشار متوسط در مناطق شهری سرمایه‌ گذاری خواهد کرد.

در سال‌های اخیر، پیشرفت‌ های چشم گیری در بخش اندازه‌گیری هوشمند برای کشور لهستان به وجود آمده است، مانند امضای یک بیانیه رسمی در ماه ژوئن 2009 توسط آژانس ملی بقای انرژی لهستان[1] و سه پرمصرف‌ترین سازمان آن کشور که هر یک برای معرفی اندازه‌گیری هوشمند در کشور لهستان به منظور افزایش کارایی انرژی برای مصرف‌کنندگان شخصی، سازمانی و صنعتی فراخوان شده بودند.

منابع

[1] "Landis+Gyr and RWE sign Smart Meter Deal for Poland", July 17, 2014, [Online] Available at http://www.smartgridobserver.com/n7-17-14-2-Landis+Gyr-RWE.htm



[1] Polish National Energy Conservation Agency

منبع: سابا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار