کد خبر: ۵۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳
استاندار تهران گفت: در حال حاضر شاهد هستيم که 50 درصد از تجهيزات برق شهر تهران قدمتي بالاي 27 سال دارد و بايد براي نوسازي اين تجهيزات برنامه ريزي شود.

به گزارش "برق نيوز" سيد حسين هاشمي با بيان اين مطلب تصريح کرد: يکي از معضلاتي که در آينده شهر تهران با آن مواجه خواهد شد موضوع فرسوده بودن تجهيزات برق است.


وي افزود: مسوولان وزارت نيرو بايد برنامه ريزي جامعي را در اين زمينه داشته باشند و در حد امکان به نوسازي اين تجهيزات بپردازند.

استاندار تهران با اشاره به معضل معتادان خياباني در پايتخت خاطرنشان کرد: يکي از معضلاتي که استانداري تهران همواره براي برطرف کردن آن در تلاش بوده، حل مشکل معتادان خياباني است، اما؛ در اين زمينه نتوانسته ايم به توفيقات قابل توجهي دست پيدا کنيم.

وي ادامه داد: متأسفانه در شهر تهران فضايي براي نگهداري معتادان خياباني وجود ندارد و کمپ هاي مختلف خارج از تهران، از جمله کمپ شفق و کمپ اخوان نيز ديگر پاسخگوي معتادان خياباني تهران نيستند.

هاشمي در خصوص طرح جمع آوري معتادان خياباني که در فروردين ماه اجرايي شد اظهار کرد: در ايام عيد 3 هزار معتاد را از سطح شهر جمع آوري کرده و با هماهنگي که با بخش خصوصي داشتيم تلاش کرديم که شرايط را براي بازگشت آنها به جامعه فراهم کنيم، اما؛ به دليل محدوديت منابع، اين طرح با موفقيت چنداني همراه نشد.

استاندار تهران مشکل کمبود آب شرب را اصلي ترين معضل پايتخت معرفي و اذعان کرد: مسوولان بايد از طرق مختلف، هر چه سريع تر الگوي صحيح کاهش مصرف آب را به شهروندان آموزش دهند و خواستار مشارکت آنها براي صرفه جويي در مصرف آب شوند.
منبع: موج
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار