کد خبر: ۵۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۳
رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد خورموج گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در ترم بهمن ماه امسال رشته کارشناسی ارشد برق در دانشگاه‌های استان بوشهر دایر می‌شود.

به گزارش "برق نيوز" علیرضا چمکوری  در جشن دانشجویان تازه وارد شده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج اظهار داشت: شروع تحصیلی جدید دانشگاه که مقارن با دهه ولایت شده به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم همواره تابع ولی فقیه وامام زمان‌مان باشیم.

 
رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد خورموج افزود: دانشگاه خورموج قدیمی‌ترین واحد در جنوب استان محسوب می‌شود و در طی این سال‌ها، این دانشگاه موفق به کسب افتخارات زیادی در سطح ملی و بین‌المللی شده است.
 
وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در سال 1381 و در دو رشته آغاز به فعالیت کرد که پس از 12 سال منشا خیر و تحولات عظیمی در منطقه بوده است.
 
چمکوری خاطرنشان کرد: هم اکنون این دانشگاه با 35 رشته در کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و پیوسته و با یک‌هزار و 100 دانشجو ادامه حیات می‌دهد.
 
وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته امسال در ترم بهمن رشته کارشناسی ارشد برق نیز دایر می‌گردد و برای اولین بار در سطح استان، این دانشگاه مجری این رشته می‌باشد.
 
چمکوری یادآور شد: تلاش ما خدماتی مطابق با بالاترین استانداردهای آموزشی است و گسترش فعالیت‌های فرهنگی از سیاست‌های ماست.
 
معاون سیاسی فرمانداری دشتی نیز گفت: فرمانداری دشتی در راستای حمایت از مراکز علمی آماده هرگونه حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج می‌باشد.
 
حسینی افزود: در سال‌های اخیر و با حضور مهندس چمکوری در راس مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی خورموج شاهد تحولات عظیمی بودیم و از تلاش‌های وی قدردانی می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: افزایش تملک اراضی، افزایش رشته‌های تحصیلی، جذب اساتید و تالیفات گوناگون توسط وی و برگزاری برنامه‌های مهم فرهنگی و علمی در سطح شهرستان از اهم فعالیت‌های وی بوده است.
 
حسینی تصریح کرد: دانشگاه کارخانه آدم‌سازی است و این موضوع مسئولیت ما را در قبال آن دوچندان می‌کند و توقع مردم از دانشگاه اتخاذ راهکارهای علمی و عملی برای حل مشکلات جامعه می‌باشد.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار