کد خبر: ۶۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳
نتایج سومین دوره از مسابقات سراسری دارت در ۲ بخش مردان و زنان وزارت نیرو، به میزبانی استان مرکزی و شهرستان شازند اعلام شد.

به گزارش "برق نيوز" این دوره از مسابقات با حضور 100 شرکت کننده از 10 استان با حضور 14 تیم از مردان و 8 تیم بانوان به میزبانی توزیع برق استان مرکزی در شازند برگزار شد.

در بخش مردان رحیم هاشمی شیرازی، قوام جعفری و احمد جراح‌‎زاده از استان فارس به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم انفرادی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند و در سکوهای نخست تا سوم قرار گرفتند.

در مسابقات تیمی، تیم‌های فارس، یزد ب و یزد الف مردان در این دوره از مسابقات عناوین نخست تاسوم را کسب کردند و تیم منتخب صنعت آب و برق استان مرکزی هم با توجه به رعایت اخلاق عنوان تیم اخلاق مردان این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

در بخش زنان در بخش انفرادی ساتنیک بابایان از مدیریت منابع آب ایران تهران، لیلا بختیاری از آب و فاضلاب شهری استان مرکزی و کلثوم کلانتری از برق منطقه‌ای استان مازندران مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

در بخش تیمی زنان، تیم ب منتخب صنعت آب و برق استان مرکزی، تیم‌های مدیریت منابع ایران استان تهران و برق منطقه‌ای استان مازندران به ترتیب در سکوهای نخست تا سوم قرار گرفتند و تیم سازمان توسعه استان تهران هم به عنوان تیم اخلاق زنان معرفی شدند.

رشته ورزشی دارت دارای ظرفیت‌های خوب و توانایی در هر دو بخش مردان و زنان بوده که باید مورد توجه بیشتر اداره‌کل ورزش و جوانان قرار گیرد و اعتبارات ویژه ای برای این رشته ورزشی در نظر گرفته شود.

دارت رشته‌ای است که همه اقشار جامعه در هر رده سنی می‌توانند در آن فعالیت داشته باشند و جزو یکی از رشته‌های جذاب و فراگیر بوده که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

در استان‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات نیز ظرفیت‌های خوبی در این رشته وجود دارد و استان‌های شرکت‌کننده در این مسابقات از استان‌های مطرح در رشته ورزشی دارت هستند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار