کد خبر: ۶۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
وزیر نیرو خبر داد:
چیت چیان افزود: پروژه احداث دو نیروگاه برق آبی مدتی متوقف شده بود که پس از حل مشکلات و مسائل بانکی تصمیم گرفته شد با سرعت ادامه یابد.

به گزارش "برق نيوز" در دیدار وزیر نیروی کشورمان با همتای ارمنستانی وی بر احداث خط سوم انتقال برق بین دو کشور و تقویت تبادل انرژی بین دو کشور تاکید شد.

 
حمید چیت چیان با همتای ارمنستانی خود دیدار و گفت: در دو دهه گذشته فعالیت های خوبی بین دو کشور در زمینه انرژی صورت گرفته است.
 
وزیر نیرو اظهارداشت: در این دیدار تصمیم گرفته شد تا احداث خط سوم انتقال برق بین دو کشور به منظور افزایش ظرفیت تبادل انرژی و پروژه احداث دو نیروگاه برق آبی در طرفین رودخانه ارس اجرایی شود.
 
چیت چیان افزود: پروژه احداث دو نیروگاه برق آبی مدتی متوقف شده بود که پس از حل مشکلات و مسائل بانکی تصمیم گرفته شد با سرعت ادامه یابد.
 
همچنین "یرواند زاخاریان" وزیر انرژی و منابع طبیعی ارمنستان نیز در اظهاراتی گفت: در این جلسه مذاکرات فنی خوبی صورت گرفت و هیچ مشکلی میان دو کشور وجود ندارد و امیدواریم هر چه زودتر پروژه ها آغاز شوند.
 
وی ادامه داد: اجرای این پروژه باعث می شود مبادله برق بین دو کشور دو تا سه برابر بیشتر شود و به توافق رسیدیم که به سرعت این اقدام عملیاتی شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار