کد خبر: ۶۰۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی از ارسال 339 مقاله علمی به سومین همایش منطقه‌ای بهره‌ برداری شرکت‌های توزیع نیروی برق شمال غرب که در تبریز برگزار می شود خبر داد.

به گزارش "برق نيوز" یوسف سرافراز عصر یک شنبه در همایش منطقه ای بهره برداری و کنترل شرکت های توزیع برق شمال غرب کشور که با حضور مدیران و کارشناسان توزیع برق استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، قزوین، زنجان، ایلام، همدان و کردستان و کرمانشاه تشکیل شده بود، افزود: استان های آذربایجان شرقی، همدان و اردبیل بیشترین مقاله را به ترتیب به این همایش ارسال کرده اند.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف مشترکین برق خانگی، تجاری و صنعتی در کشور گفت: برق همه زندگی نیست ولی بدون شک زندگی همه انسان ها به آن وابسته است و در کشور ما نیز کاربردهای مختلف نعمت برق در مصارف مختلف بر کسی پوشیده نیست.

سرافراز سپس به مسئله توسعه شرکت های تولید و توزیع برق اشاره کرد و اظهار داشت: با شرایط فعلی مصرف برق باید به فکر گسترش و توسعه نیروگاه ها بود چراکه خدمات برق به خصوص بخش توزیع به عنوان نمادی از خدمات اساسی و پایه صنعت برق به شمار می ‌رود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان ‌شرقی همچنین به میزان حجم توزیع و تولید برق در سراسر کشور اشاره کرد و ابراز داشت: حجم کار زیاد است و باید در چنین همایش ها و گردهمایی ها با هم فکری و استفاده از نظرات کارشناسی متخصصان بکوشیم تا به روش‌های نوین علمی در زمینه حوادث و فوریت‌های برق و تجمیع نتایج فعالیت‌های فعالان بخش توزیع برق برسیم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار