کد خبر: ۶۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: نتایج ممیزی صنعت برق چراغ راه این صنعت درمسیر آینده است.

به گزارش "برق نيوز"  افشین روشن میلانی در مراسم افتتاحیه ممیزی برق تبریز با موثر دانستن نتایج ممیزی افزود: تیز بینی و نکته سنجی ممیزان برای واحد های مختلف این شرکت در حرکت به سمت تعالی ، راهگشا خواهد بود.

وی با تاکید بر پذیرش کامل تذکرات و پیشنهادات از طرف واحد های مختلف شرکت، افزود: ممیزان مطئمن باشند که با یادآوری بدون سانسورکاستی ها و نواقص احتمالی، این شرکت در جهت اصلاح آنها حرکت خواهد نمود.

وی تلاش در جهت تکریم ارباب رجوع، توجه به منابع ، نیروی انسانی و آموزش را از اهداف برق تبریز عنوان کرد و افزود: تلاش ما در این شرکت در جهت ارائه خدمات بی وقفه، سهل، موثر و منصفانه به مردم و مشتریان می باشد.

میلانی پویایی صنعت برق را لازمه رسیدن به اهداف سند چشم انداز در افق1404 دانست و افزود: ارزیابی صنعت برق ارائه برق پایدار و مطمئن به مشترکین را تضمین می کند.

در ادامه معاون مدیر کل منابع انسانی شرکت توانیر اطمینان از تحقق دستورالعمل های ابلاغی را از اهداف ارزیابی صنعت برق برشمرد و تاکید کرد: شناسایی عدم انطباق ها در راستای اجرای درست رویه ها و بازنگری رویه ها از دیگر هدف های این ممیزی است.

حمید رضا شیرازی انتقال تجربیات شرکت های زیر مجموعه صنعت برق را از مهمترین اهداف ممیزی دانست و تشریح کرد: سوالات این ارزیابی از برآیند نظرات کارشناسان صنعت برق استخراج شده و کاملا" بومی این صنعت می باشد.

وی در پایان توضیحاتی در باره نحوه ممیزی و محور های آن بر اساس گروه ها و قسمت های مختلف ارائه نمود

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار