کد خبر: ۶۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳
به دنبال بارش برف و باران همراه با تندباد در برخی از مناطق استان اردبیل ساکنان شهرهای مختلف با قطعی برق روبه‌رو شدند که تلاش ماموران برق برای حل این مشکل هنوز ادامه دارد.

به گزارش "برق نيوز" دیروزر در برخی از نواحی اطراف اردبیل، مشگین‌شهر و نیر قطعی برق که از شب گذشته اتفاق افتاده است هنوز ترمیم و اصلاح نشده و مردمان این مناطق در کارهای روزانه و اجرای برخی از امور با تاخیر و تعلل روبه‌رو شده‌اند.

 
در مشگین‌شهر که بر اثر بارش شدید برف قطعی برق اتفاق افتاده و ساکنان بسیاری از مناطق این شهرستان در تاریکی به سر می‌برند چشم‌انتظار همت مسئولان هستند تا این مشکل برطرف شود.
 
بارش برف سنگین در مناطق کوهستانی این شهرستان عشایر کوچ‌رو را نیز با مشکل روبه‌رو کرده به طوری که بخشی از عشایر کوچ‌رو در محاصره برف گرفتار آمده‌اند.
 
بارش باران و برف که در برخی از نواحی استان اردبیل به آبگرفتگی معابر و کوچه‌ها و همچنین تردد‌های روزانه مردم منجر شده همچنان ادامه دارد و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل بارش‌ها به شکل متناوب تا وقت امروز ادامه دارد.
 
ارتفاع برف که در برخی از مناطق کوهستانی به 30 سانتی‌متر رسیده است در نوبت عصر نیز موجب تعطیلی مدارس در اردبیل، مشگین‌شهر، نمین و سرعین شد تا دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و ابتدایی در عصر آخرین روزهای مهرماه خانه‌نشین شوند.
 
تلاش برای امدادرسانی به برخی از در راه‌ماندگان مناطق کوهستانی و صعب‌العبور نیز به همت جمعیت هلال‌احمر در شهرهای مختلف ادامه دارد و از سوی دیگر شرکت برق نیز تلاش می‌کند تا با رفع مشکل قطعی برق بتواند در ارائه خدمات به هموطنان موفق عمل کند.
 
بارش برف نابهنگام پاییزی در اردبیل که از صبح امروز شدت گرفته تا لحظه ارسال خبر همچنان ادامه داشته و برودت هوا نیز بر دامنه مشکلات افزوده است.
منبع: فارس
برچسب ها: برق ، قطعی برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار