کد خبر: ۶۳۹۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۳
شرکت‌هایی مانند تسلا موتورز آمریکایی دارای سیستم شارژ بسیار سریع برای جبران زمان طولانی شارژ خودروها هستند ولی در حال حاضر بی.ام.دبلیو که در حال حاضر خودرو برقی بسیار موفق i3 را در خط تولید دارد اعلام کرد قصد توسعه شبکه شارژ خود را به روش تازه ای دارد.

سرويس علمي برق نيوز: شرکت‌هایی مانند تسلا موتورز آمریکایی دارای سیستم شارژ بسیار سریع برای جبران زمان طولانی شارژ خودروها هستند ولی در حال حاضر بی.ام.دبلیو که در حال حاضر خودرو برقی بسیار موفق i3 را در خط تولید دارد اعلام کرد قصد توسعه شبکه شارژ خود را به روش تازه ای دارد.

این خودرو دارای مقدار صفر انتشار گازهای گلخانه ای و شتاب صفر تا صد در ۷٫۰ ثانیه است و به نوعی یکی از موفق ترین خودروهای الکتریکی در این زمینه است.

به گزارش برق نيوز، برند آلمانی از پروژه ‘Light & Charge’ در کنفرانس انرژی مونیخ رونمایی کرد که البته در مراحل بسیار ابتدایی خود قرار داد و از چراغ‌های روشنایی شهر در هر تقطه برای شارژ خودروهای برقی بهره خواهد برد.

پیتر بلاک بائر از مدیران ارشد خودروساز آلمانی و عضو هیئت مدیره این شرکت در این مورد می‌گوید:” این یک راه حل شاده و نو آورانه است که به طور طبیعی یک شبکه قابل اطمینان از ایستگاه‌های شارژ در شهر به وجود می‌آورد”.

این ایستگاه‌های شارژ که به تدریج با چراغ‌های معمولی جایگزین می‌شوند دارای لامپ‌های LED فوق العاده کارامد و پرنور هستند که در ضمن دارای چیدمان استاندارد نیز خواهند بود.

این ایستگاه‌ها با استفاده از یک یا دو LED یک نور دلپذیر را در کنار خیابان‌ها و مناطق مسکونی ایجاد خواهند کرد و در ضمن با رابط کاربری استاندارد به سهولت مورد استفده توسط دارندگان خودروهای الکتریکی قرار می‌گیرند و در ضمن در زمان شارژ هیچ گونه افت نوری در ایستگاه‌ها ایجاد نخواهد شد که البته این اولین بار نیست که بی.ام.دبلیو اقدام به تلفیق ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی با ریز ساخت‌های موجود می‌گیرد.

1682208685817284632-640x640

در ماه می‌بود که این شرکت اعلام کرد که با استفاده حداکثری از انرژی خورشیدی در ساختار بدنه خودروهای الکتریکی در صدد استفاده از انرژی خورشیدی برای شارژ باتری‌های خودروهای الکتریکی است و در این راه به پیشرفت‌هایی نیز دست پیدا کرده بود.

در ضمن این برند آلمانی قصد دارد تا با ساخت و ساز به وسیله موادی مانند فیبر کربن و چوب خیزران یک ساختار هنری مدرن و دوست دار محیط زیست تشکیل دهد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار