کد خبر: ۶۷۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸:۱۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۳
در پی تجمع روز گذشته گروهی ار کارگران روی داد:
«پس آنکه روز گذشته حدود ۱۵۰ نفر از کارگران پست‌های برق وزارت نیرو در اعتراض به شرایط نامشخص استخدامی خود در مقابل ساختمان این وزارتخانه تجمع کردند، مسئولان مربوطه با حضور در جمع معترضان وعده دادند که به خواسته‌های آن‌ها رسیدگی خواهند کرد».
 به گزارش "برق نيوز" کارگرانی که روز گذشته در مقابل ساختمان وزارت نیرو تجمع کرده بودند از وعده مسئولان این وزارت‌خانه برای رسیدگی به مطالبات خود خبر می‌دهند.
 
یکی از کارگرانی که در تجمع صنفی روز گذشته گروهی از کارگران پست‌های برق وزارت نیرو حضور داشت؛ با اعلام این خبر گفت: پس آنکه روز گذشته حدود ۱۵۰ نفر از کارگران پست‌های برق وزارت نیرو در اعتراض به شرایط نامشخص استخدامی خود در مقابل ساختمان این وزارتخانه تجمع کردند، مسئولان مربوطه با حضور در جمع معترضان وعده دادند که به خواسته‌های آن‌ها رسیدگی خواهند کرد.
 
این کارگر وزارت نیرو گفت: اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و رسیدگی به وضعیت استخدامی کارگران جز مطالبات اساسی کارگران نگهبانی پست‌های برق است؛ خواستهٔ اصلی ما این است که یک ارزیابی کلی روی قراردادهای کارگران نگهبانی صورت بگیرد. چون قراردادی که هم اکنون با ۷۰۰ کارگر نگهبان پست‌های برق بسته می‌شود با مقررات قانون کار تطابقی ندارد.
 
وی افزود: پس از تجمع صنفی دیروز، ۴ نماینده از سوی کارگران برای گفتگو با مدیریت انتخاب شدند تا با ارائهٔ مستندات خواسته‌های صنفی کارگران نگهبانی پست‌های برق را پیگیری کنند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار