کد خبر: ۷۱۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۳
معاون دفتر خدمات مشتركين توانير:
یک مقام مسئول در توانیر با اشاره به توسعه شبکه برق روستایی با استفاده از منابع اخذ عوارض مصرف برق از مردم نسبت به گرانی قیمت سیمان، کابل و سیم برق انتقاد کرد.

به گزارش "برق نيوز" یک مقام مسئول در توانیر با اشاره به توسعه شبکه برق روستایی با استفاده از منابع اخذ عوارض مصرف برق از مردم نسبت به گرانی قیمت سیمان، کابل و سیم برق انتقاد کرد.

محمدجواد شريفي با اشاره به شتاب روند ساخت و توسعه شبکه برق روستایی با استفاده از منابع حاصل از عوارض فروش برق به مردم، گفت: از محل اخذ عوارض برق مشتركان، طرح در تقويت و توسعه شبکه برق روستايي كشور شتاب گرفته است.

معاون دفتر خدمات مشتركين توانير با اعلام اینکه دريافت 30 ريالي عوارض از مشتركان علاوه بر تقويت توسعه برق روستاها و توليد برق به صورت پراكنده و خورشیدی به ويژه در مناطق صعب العبور را تسهيل بخشیده است، گفت: بر این اساس سال گذشته برق رساني و توسعه روستاهاي كشور به ويژه در بخش انرژي هاي تجديد پذیر با هزينه‌اي بالغ بر 6 هزار ميليارد ريال انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اهميت توسعه برق روستايي و نقش آن در مهاجرت معكوس روستاييان گفت: با وجود اختصاص این اعتبارات جدید برای توسعه شبکه برق روستایی کشور، رشد هزينه هاي توسعه شبكه و افزايش قيمت سيم برق، تجهيزات و نرخ سيمان مشکلاتی را برای اجرای طرح های برقی در این حوزه ایجاد کرده است.

شریفی با بیان اینکه گرانی قیمت سیمان، کابل و سیم تامين اعتبارات براي توسعه برق را به سختي ممكن كرده است، تبیین کرد: با تصويب مجلس شورای اسلامی و اخذ عوارض تاکنون بخشی از هزینه‌های توسعه شبکه برق روستایی با اولویت توسعه نیروگاه های تجدید پذیر تامین شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار