کد خبر: ۷۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
سه شنبه این هفته:
رسیدگی به مشکلات اپراتورهای پست های برق وزارت نیرو با حضور نماینده کمیسیون های اجتماعی و اصل نود مجلس شورای اسلامی و مسؤولین دستگاههای ذی ربط هم در دستور کار این روز این کمیسیون اعلام شده است.

به گزارش "برق نيوز" اعضای کمیسیون انرژی مجلس روز یکشنبه مصوبات شورای اقتصاد درباره اقتصاد مقاومتی با حضور مسوولان وزارتخانه های نفت و نیرو، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را بررسی می کنند.

همچنین در این روز درباره طرح اجازه سازمان ها و دستگاههای دولتی و موسسات عمومی غیر دولتی به استفاده از انرژی خورشیدی تصمیم گیری خواهند کرد.

سه شنبه آینده هم قرار است کارگروه تولید ملی و انرژی های نو درخصوص وسایل نقلیه برقی با حضور مسوولان وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و نفت و نیرو گزارشی ارایه کند.

همچنین در این روز قرار است وضعیت سد دوستی و چگونگی تأمین آب شرب مشهد با حضور مسوولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، معاون آب و آبفای وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیران مربوطه استان خراسان رضوی مورد بررسی قرار گیرد.

رسیدگی به مشکلات اپراتورهای پست های برق وزارت نیرو با حضور نماینده کمیسیون های اجتماعی و اصل نود مجلس شورای اسلامی و مسؤولین دستگاههای ذی ربط هم در دستور کار این روز این کمیسیون اعلام شده است.
منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
0
0
سلام اگه میشه پیگیری کنید نتیجه جلسه شون چی میشه؟
مدیر پایگاه مجلس از وزارت نیرو خواسته است که این موضوع را در اولین فرصت حل کند و معاونت منابع انسانی وزارت نیرو نیز در پی حل آن است. قاعدتا نمایندگان شما نیز باید در جلسات تصمیم گیری حضور داشته باشند و پیگیر مطالبات شما باشند.
وخید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
0
0
ممنون از جوابتون . بله نماینده های نیروهای قراردادی ما پیگیر هستند اما وضعیت ما که حجمی شرکتی هستیم از همه بدتره و بعید میدونم کسی از ما نماینده پیگیری باشه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار