کد خبر: ۷۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
مدیرعامل شرکت برق اردبیل:
قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ظرفیت تولید ما 42 مگاوات برق در استان بود که این ظرفیت هم‌اکنون با 24 برابر افزایش به 1000 مگاوات رسیده است.

به گزارش "برق نيوز" علیرضا علیزاده در مراسم بهره‌برداری از چند پروژه برق‌رسانی در سرعین اظهار کرد: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و به میمنت پیروزی انقلاب اسلامی ما 14 میلیارد تومان پروژه را در حوزه برق‌رسانی و تامین تجهیزات مورد نیاز برای بهره‌مندی روستاییان و شهروندان از این نعمت فراهم کردیم.

وی عنوان کرد: در بخش تولید برق کشورمان هم‌اکنون رتبه اول خاورمیانه و رتبه 14 جهانی را دارد به طوری که خوداتکایی در این حوزه کاملا مشهود و معلوم است.

علیزاده افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ظرفیت تولید ما 42 مگاوات برق در استان بود که این ظرفیت هم‌اکنون با 24 برابر افزایش به 1000 مگاوات رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل تصریح کرد: 100 درصد جمعیت شهری و 99.5 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت برق برخوردار هستند به طوری که در شش شهرستان این استان هیچ روستای و آبادی بدون برق نداریم.

علیزاده بیان کرد: تنها در چهار شهرستان به تعداد انگشت شمار قشلاقات و روستاهای کم جمعیت وجود دارد که فاقد برق هستند که طی دو سال آینده سعی می‌کنیم همه آنها را برق‌دار کنیم.

وی خاطر‌نشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها 20 روستا در استان از نعمت روشنایی برخوردار بوده به طوری که از هزار و 687 روستا در حال حاضر با 85 درصد افزایش شاهد نعمت روشنایی و برق مورد نیاز هستند.

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل از 20 برابر شدن نصب ترانسفورماتور خبر داد و گفت: 6 هزار دستگاه ترانسفورماتور در مناطق مختلف استان اردبیل نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیزاده خاطرنشان کرد: تا دو برابر به ظرفیت سال‌های گذشته ما چراغ‌های روشنایی در استان نصب کردیم به طوری که 150 هزار چراغ روشنایی در مناطق شهری و روستایی نصب شده و امکان بهره‌برداری از آن فراهم آمده است.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار