کد خبر: ۷۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
مدیر امور برق شهرستان قزوین از افتتاح 81 طرح صنعت برق این شهرستان طی دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش "برق نيوز" جاهد کاظمی به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تعداد 81 طرح صنعت برق در شهرستان قزوین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: اعتبار اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از 30 میلیارد و 767 میلیون ریال است که همگی به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی می‌کنند.

مدیر امور برق شهرستان قزوین ادامه داد: طرح‌های یاد شده در بخش‌های مختلف این شهرستان شامل مرکزی، رازمیان، کوهین، طارم، معلم‌کلایه و اقبالیه به اجرا درآمده است.

کاظمی اضافه کرد: از مجموع 81 طرح صنعت برق اجرا شده در شهرستان قزوین 16 مورد در سطح استانی افتتاح می‌شود و بهره‌برداری از بقیه آن‌ها به صورت داخلی صورت می‌گیرد.

مدیر امور برق شهرستان قزوین طرح‌های بخش مرکزی حوزه مدیریتی خود را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: 54 مورد از طرح‌های صنعت برق ویژه دهه مبارک فجر در این شهرستان در بخش مرکزی آن اجرا شده است.

این مقام مسئول در خصوص طرح‌های دو بخش رازمیان و اقبالیه خاطرنشان کرد: تعداد این طرح‌ها در بخش رازمیان 9 مورد و در اقبالیه یک مورد بوده است.

مدیر امور برق شهرستان قزوین با اشاره به طرح‌های بخش معلم‌کلایه، کوهین و طارم در این شهرستان اضافه کرد: همچنین تعداد پنج طرح در معلم‌کلایه، هشت طرح در کوهین و چهار طرح در بخش طارم شهرستان قزوین به اجرا درآمده و قابل افتتاح است.

کاظمی تصریح کرد: 27 مورد از مجموع طرح‌های اجرا شده در شهرستان قزوین از سوی بخش خصوصی و بقیه به وسیله بخش دولتی اجرا شد که تعدادی از آن‌ها با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و مردم محلی در سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی ایران مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر امور برق شهرستان قزوین در خصوص اهداف اجرای طرح‌های یاد شده عنوان کرد: این طرح‌ها در راستای تداوم مسیر خدمت‌رسانی به مردم و به منظور رفع نیازهای آنان در بخش‌های مختلف این شهرستان به اجرا درآمده است.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار