کد خبر: ۷۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان شركت كننده در آزمون كارشناسي ارشد سال 1394 مي رساند كه سوالات هر يك از كد رشته هاي امتحاني آزمون مذكور از ساعت 18 روز يكشنبه 19/11/93 بر روي سايت سازمان به آدرس: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
سازمان سنجش در اطلاعیه ای عنوان کرد:

به گزارش "برق نيوز" بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان شركت كننده در آزمون كارشناسي ارشد سال 1394 مي رساند كه سوالات هر يك از كد رشته هاي امتحاني آزمون مذكور از ساعت 18 روز يكشنبه 19/11/93 بر روي سايت سازمان به آدرس: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. ضمناً كليد اوليه سوالات آزمون نيز از روز يكشنبه 26/11/93 بر روي سايت قرار مي گيرد و داوطلبان مي توانند هرگونه مطلبي در خصوص سوالات و كليد آزمون دارند، از روز دوشنبه 27/11/93 لغايت دوشنبه 04/12/93 منحصراً از طريق «سيستم پاسخگويي الكترونيكي» به سازمان ارسال نمايند.


لذا به داوطلبان گرامي تأكيد مي گردد كه انتشار هرگونه آگهي مبني بر تحليل سوالات و كليد آزمون به هر طريق ديگر مورد تأييد اين سازمان نمي باشد و به داوطلبان توصيه مي شود براي دريافت هرگونه اطلاعات لازم در اين خصوص منحصراً به سايت سازمان مراجعه نمايند.

برخی از سایت ها و پایگاه های اینترنتی نیز کلید اولیه سوالات کنکور کارشناسی ارشد برق را ارائه کردند که هیچ کدام قابل استناد نبوده و باید منتظر انتشار پاسخ درست سازمان سنجش بود. در زیر سوالات کنکور کارشناسی ارشد برق و حل اولیه ان برای اطلاع ارائه شده است اما صحت کامل آن بعد از تاییدیه سازمان سنجش مشخص خواهد شد.

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد پاسخ تشریحی کنکور کارشناسی ارشد برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار