کد خبر: ۷۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۷ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
در اتفاقی عجیب:
باور کنید اگر این اتفاق را در فیلم های گانگستری و در صد سال پیش می دیدیم باز هم با تعجب باور می کردیم که همچین اتفاقاتی بیفتد. عده ای ناشناس با اره برقی پایه های برق شهر قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه را بریدند و موجب قطعی برق در این منطقه شد.

به گزارش "برق نيوز" باور کنید اگر این اتفاق را در فیلم های گانگستری و در صد سال پیش می دیدیم باز هم با تعجب باور می کردیم که همچین اتفاقاتی بیفتد.

بریدن پایه های چوبی برق یک شهر با اراه برقی و بردن آنها در ایران از اون حرفهاست دیگر، مگر می شود؟ خبری که در کهگیلویه و بویر احمد اتفاق افتاده است را در ادامه بخوانید:

برخی از شهروندان شهر قلعه رئیسی از وضعیت برق در این شهر گلایه کردند و خواستار رفع جدی و اصولی مشکل برق در شهر قلعه رئیسی شدند.

بنابر این گزارش، گفته می شود، همزمان با بارش رحمت الهی برق شهر قلعه رئیسی و اطراف این شهر قطع که با پیگیری های لازم توسط نیروهای اداره برق معلوم گردید افرادی ناشناس با داشتن اره برقی اقدام به بریدن دو عدد از ستون های چوبی کردند تا چاروسا یک شب بدون برق را سپری کند.

قطعی برق در شهر قلعه رئیسی که گلایه های مردم را در پی داشت، تا اوایل صبح روز بعد به طول انجامید، در آخر با همکاری امام جمعه قلعه رئیسی، بخشدار و نیروهای اداره برق با وجود سرما و بارش باران رفع عیب و جریان برق به مدار شهر برگشت.

نیروی انتظامی هم جهت دستگیری سارقان در حال پیگیری است. این اتفاق عصر روز 19 بهمن ساعت 19 شب اتفاق افتاد. قلعه رییسی از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد است.



منبع: کبنانیوز
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار