کد خبر: ۷۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
معاون مالی وپشتیبانی توزیع برق فارس خبر داد:
معاون مالی وپشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ازفراهم شدن امکان دسترسی به استعلام بها خرید خدمت از طریق سایت خبر داد.

به گزارش "برق نيوز" حمیدرضا امین زاده با اعلام این خبر به برق نیوز گفت :درراستای گسترش خدمات دولت الکترونیک و کاهش مراجعات پیمانکاران، دسترسی به استعلام های خرید خدمات فنی  که در مدیریت های 21 گانه تابعه شرکت توزیع نیروی برق فارس تهیه می شود از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس  فراهم گردیده است

 وی ادامه داد : این امر موجب ایجاد رقابت بین پیمانکاران و استفاده از خدمات و ظرفیت های پیمانکاران در مدیریت های همجوار محل اجرای پروژه ها و کاهش قیمت تمام شده عملیات اجرایی  خواهد شد .

این مقام مسئول تصریح کرد : با اجرای این روش پیمانکاران مناطق مختلف ازطرح های قابل واگذاری درکل استان با خبر شده و با مراجعه به سایت و درج قیمت و تایید شرایط فنی استعلام امکان حضور در پروژه های اجرایی کل استان را خواهند داشت .

معاون مالی وپشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ،استفاده از ظرفیت های پیمانکاران و شفاف سازی انجام معاملات راازمهمترین مزیت های راه اندازی این سایت بیان کرد و اظهارداشت :با اجرای این روش مراجعات حضوری پیمانکاران تا حدزیادی کاهش  می یابد.

وی در خاتمه یادآور شد : متقاضیان انجام فعالیت های پیمانکاری می توانند از طریق مراجعه به سایت www.farsedc.ir از منوی اطلاعات، بخش استعلام خرید خدمت با  انتخاب نام مدیریت از استعلام های فعال مطلع شوند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار