کد خبر: ۸۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار مشهد گفت: احداث کارخانه زباله‌سوز و بازیافت توجیه اقتصادی ندارد. هزینه خرید برق از این نیروگاه ها 425 تومان است که با نیروگاه‌های زباله‌سوز قیمت تمام شده برق حدود 625 تومان است

به گزارش "برق نيوز" خلیل‌الله کاظمی ظهر امروز در شصتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد، اظهار داشت: احداث کارخانه زباله‌سوز و بازیافت توجیه اقتصادی ندارد و بر اساس تعرفه‌هایی که وجود دارد ما مجبور به کمک به بخش خصوصی در این ارتباط هستیم.

وی افزود: در زمینه تولید برق، هزینه خرید برق از این نیروگاه ها 425 تومان است که با نیروگاه‌های زباله‌سوز قیمت تمام شده برق حدود 625 تومان است که با این توجه هیچ توجیه اقتصادی ندارد.

کاظمی در ارتباط با سطل‌های زباله در شهر مشهد نیز گفت: ما برای سطل‌های زباله دو نوع تعریف داریم، نوع اول که در پیاده‌روها نصب می‌شود و محل نگهداری زباله‌های خانگی نیستند و نوع دیگر گاری‌های زباله هستند و از بهمن ماه پیمانکاران خود موظف بوده این گاری‌ها را خریداری کنند.

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد در ارتباط با خرید ماشین‌آلات تصریح کرد: بیشترین خریدهای ماشین‌آلات ما در بحث ایمنی برای ساختمان‌های بلند مرتبه و همچنین برای خطوط قطار شهری مشهد است.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار