کد خبر: ۸۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۴ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
معاون هماهنگی توزیع شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) از وجود کشیک‌های گسترده برای خدمت‌رسانی شبانه‌روزی در نوروز خبر داد.
برق نیوز: غلامرضا خوش‌خلق اظهار داشت: کشیک‌های گسترده در سطوح مدیریتی، کارشناسی و عملیاتی صنعت برق به ‌منظور خدمت ‌رسانی هرچه بهتر به مردم در نوروز برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به بازدید خود از دیسپاچینگ کرمانشاه در سومین روز از سال 94، گفت: همه صنعت برق به‌ویژه شرکت‌های توزیع سراسر کشور آماده خدمت‌رسانی به مشترکان هستند.

وی افزود: همه بخش‌های صنعت برق در توانیر و شرکت‌های زیرمجموعه در حال انجام وظیفه هستند و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در تامین برق به وجود نیامده است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برق، گفت: از مردم درخواست می‌کنم که از هم‌اکنون به مسایل مربوط به ایمنی و مدیریت مصرف توجه کنند تا تابستان امسال را از لحاظ تامین برق به خوبی سپری کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در سالی که به عنوان"دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی" نام‌گذاری شده است، بتوانیم با همکاری مردم گام‌های بزرگی در صنعت برق برداریم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار