کد خبر: ۸۶۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
نخستین نشست هم اندیشی مدیریت سرمایه شرکت توزیع برق خراسان شمالی در سال 94 تشکیل شد.
به گزارش برق نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، اولین نشست مدیریت سرمایه سال 94 این شرکت ، در شهرستان جاجرم تشکیل شد.

این جلسه با حضور یکی از معاونان شرکت، عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه های نروژ و جمعی از کارشناسان ستادی و شهرستان جاجرم در این شهرستان تشکیل شد.

مهندس قربانعلی علی نیا معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق خراسان شمالی در این جلسه ضمن اشاره به سرمایه های قابل توجه شرکت های توزیع ، بر ضرورت پیگیری استقرار علمی و عملی موضوع مدیریت سرمایه تاکید کرد.

در ادامه عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه های نروژ که از نخبگان استان خراسان شمالی محسوب می شود نیز اظهار  داشت: نیروی انسانی باارزش ترین سرمایه هر مجموعه محسوب می شود.

پروفسور "برآبادی" افزود: نقش نیروی انسانی با توجه به امکان حفظ دیگر منابع و سرمایه های مجموعه حائز اهمیت فراوانی است و در این رابطه بهره گیری از آیتم های انگیزشی می تواند مثمر ثمر باشد.

رئیس گروه تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در ادامه به برخی اقدامات انجام شده در حوزه فعالیت های شرکت اشاره کرد و گفت:در این رابطه برنامه استراتژیک 555 در 1405، طرح ملی کاهش تلفات، طرح کلینیک مدیریت، اقدامات حوزه مدیریت سرمایه و پروژه کنترل متمرکز روشنایی معابر همگی در همین راستا در شرکت اجرایی شده است.

مهندس "علی رحیمی" سپس به بیان برخی تنگناها و چالش های موجود در این حوزه پرداخت و سپس مسائل مرتبط با این چالش ها بین اعضای نشست به بحث و بررسی گذاشته شد.

در پایان این جلسه از تست بی باری دو ترانس عادی و کم تلفات موجود در محوطه توزیع برق جاجرم نیز بازدید به عمل آمد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار