کد خبر: ۹۰۱۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
در مرحله نخست این آزمون، از پذیرفته‌شدگان سه‌برابر ظرفیت موردنیاز برای طی مراحل گزینش و مصاحبه دعوت می‌شود و تلاش خواهیم کرد تمامی مراحل استخدامی در شش ماه آینده انجام شود که در نهایت 1700 نفر در صنعت آب و برق مشغول به‌کار شوند.
آزمون استخدامی وزارت نیرو دیروز (پنج‌شنبه) با رقابت 82 هزار و 802 نفر متقاضی استخدام در سراسر کشور برگزار شد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو با تشریح جزییات برگزاری این آزمون، ضمن بیان اینکه منابع انسانی کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه هر سازمان است، اظهار داشت: نیروی انسانی است که می‌تواند یک سازمان را به اوج برساند و یا بستر نابودی و افول سازمان را فراهم آورد.

مهندس "علی‌اکبر مهاجری" با بیان اینکه کشور ما از نظر نیروی انسانی از غنا و سرمایه بسیار خوبی برخوردار است، ادامه داد: زمانی در سال‌های نخست انقلاب برای استخدام نیروی تخصصی و جذب 13 مهندس فقط یک نفر مقاضی وجود داشت و بر همین اساس دانشگاه صنعت آب و برق تاسیس شد، اما هم‌اکنون از چنان سرمایه ملی برخوردار هستیم که قدرت انتخاب بهترین‌ها را داریم.

وی یادآور شد: در آزمون سال گذشته برای جذب 800 نفر حدود 74 هزار نفر شرکت‌کننده وجود داشت و امروز برای جذب 1700 نفر بیش از 82 هزار داوطلب وجود دارد و امیدواریم بتوانیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

مهاجری تصریح کرد: این آزمون به‌منظور جذب نیروی انسانی موردنیاز شرکت‌های توزیع برق، شرکت‌های مدیریت تولید برق و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری سراسر کشور به‌صورت همزمان در 31 استان کشور برگزار می‌شود.

وی درباره ضوابط جدید جذب نیرو در شرکت‌های زیرمجموعه، گفت: طبق دستورالعملی که امسال توسط وزیر نیرو ابلاغ شد، قرار شده است روش پذیرش همکاران در شرکت‌های غیردولتی زیرمجموعه وزارت نیرو که جذب نیروی آنها در اختیار وزارت نیرو است، از این پس فقط ازطریق آزمون انجام گیرد، مگر در شرایط خاص همچون جذب افراد برتر دانشگاه‌های معتبر کشور که ضوابط آن به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو افزود: در مرحله نخست این آزمون، از پذیرفته‌شدگان سه‌برابر ظرفیت موردنیاز برای طی مراحل گزینش و مصاحبه دعوت می‌شود و تلاش خواهیم کرد تمامی مراحل استخدامی در شش ماه آینده انجام شود که در نهایت 1700 نفر در صنعت آب و برق مشغول به‌کار شوند.

براساس این گزارش، مهندس "ستار محمودی" قائم‌مقام وزیر نیرو و مهندس "علی‌اکبر مهاجری" معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو صبح امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر به‌عنوان یکی از حوضه‌های اصلی برگزاری آزمون استخدامی وزارت نیرو، از نزدیک در جریان نحوه برگزاری این آزمون قرار گرفتند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
0
با سلام
لطفا متن خبر رو تصحیح فرمائید
طبق اعلام دفترچه راهنمای آزمون 2 برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت خواهند شد.
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
0
0
سلام ادمين جان. من بايد هفته آينده براي تحويل مدارك به شركت توزيع نيروي برق مراجعه كنم. به نظر شما علاوه بر سوال احتمالي در مورد ميزان آشنايي با وزارت نيرو چه موارد ديگري در فرم مربوطه ممكن است پرسيده شود؟ با تشكر ازشما
مدیر پایگاه به لینک زیر مراجعه کنید:
http://barghnews.com/fa/news/10892
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار