کد خبر: ۹۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
غیاث الدین که فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی علوم است، پیش از این در سازمان سنجش کشور و شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو مسئولیت های متعددی را عهده دار بوده است.
برق نیوز: پرویز غیاث الدین با بیش از سی سال سابقه فعالیت در صنعت برق اردیبهشت ماه سالجاری با آرای اعضای هیئت مدیره سندیکای صنعت برق به عنوان دبیر سندیکا انتخاب شد.

به گزارش برق نیوز غیاث الدین که فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی علوم است، پیش از این در سازمان سنجش کشور و شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو مسئولیت های متعددی را عهده دار بوده است.

وی مدیرعاملی شرکت متن بین الملل و عضویت در هیات مدیره شرکت متن نیرو، مهندسین مشاور ماناو ... را برعهده داشته است.

غیاث الدین 18 سال است که مسئول اجرایی کنفرانس بین المللی برق است و در کنار آن مسئولیت دبیر کمیته رابط سیرد ایران (بزرگترین کنگره شبکه های توزیع نیروی برق در دنیا)، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تدبیرسازان پژوهشگاه نیرو  و ... را نیز عهده دار است.

دبیر کنونی سندیکای صنعت برق هم چنین سابقه فعالیت در حوزه در صنعت برق در بخش خصوصی را نیز در پرونده کاری و عمر 62 دوساله خود دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار