کد خبر: ۹۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان یزد با اشاره به اینکه تولید برق یزد از میزان مصرف بیشتر شده است، گفت: ۵۰ مگاوات برق در نیروگاه‌های تولید پراکنده یزد تولید می‌شود.
محمدحسن صباغ‌زادگان در نشست با مدیران عامل نیروگاه‌های استان یزد با اشاره به پیشرفت استان یزد در زمینه تولید برق، اظهار داشت: 50 مگاوات از حدود 2 هزار مگاوات قدرت نصب شده نیروگاهی استان یزد در نیروگاه‌های تولید پراکنده استان یزد تولید می‌شود.

وی تولید برق استان یزد را مازاد بر مصرف دانست و افزود: در سال گذشته توانستیم برای نخستین بار بیش از میزان مصرف برق در استان یزد تولید داشته باشیم و برای اولین بار این موضوع را تجربه کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان یزد با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های استان یزد، صنعتی بودن این استان است، اظهار داشت: میزان بسیار زیادی از برق استان یزد در بخش صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین دلیل پایداری برق از اهمیت بسیاری برخوردار است.

صباغ‌زادگان با اشاره به افزایش تولید و پایداری برق استان یزد عنوان کرد: نیروگاه‌های استان یزد در ایجاد پایداری در شبکه برق نقش بسیار مهمی داشته‌اند و توانستیم در سال 93 به این پایداری دست پیدا کنیم.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار