کد خبر: ۹۰۸۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
از 15 خرداد تا 15 شهریور ماه انجام می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به طرح‎‌های ویژه کاهش پیک بار تابستان برای مشترکین کشاورزی و صنعتی گفت: متقاضیان می‌توانند با امضای تفاهمنامه همکاری و ثبت‌نام در طرح‌ها از 15 خرداد تا 15 شهریور ماه سال جاری از تخفیف ویژه در بهای برق مصرفی بهره‌مند شوند.
به گزارش برق نیوز روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حاجی‌رضا تیموری با اشاره به طرح‌های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای کاهش پیک بار تابستان سال جاری اظهار داشت: این طرح‌ها از 15 خرداد ماه تا 15 شهریور ماه سال جاری در سطح استان اجرایی می‌شوند.

وی افزود: مشترکین برق کشاورزی و صنعتی استان که با اجرای برنامه‌های کاهش اوج بار تابستان طی این سه ماه، شرکت توزیع نیروی برق استان را در راستای تأمین نیروی مورد نیاز مشترکین در فصل گرما یاری کنند، از تخفیف در بهای برق مصرفی خود بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به طرح ویژه مشترکین کشاورزی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، اگر مشترکین استان در بخش کشاورزی از 15 خرداد تا 15 شهریور ماه امسال به مدت 31 روز متوالی از ساعت 8 شب تا 12 شب موتور چاه خود را خاموش کنند، از معافیت در پرداخت بهای برق مصرفی  برخوردار شده و متناسب با میزان کاهش انرژی پاداش نیز به آنها تعلق می‌گیرد.

وی یادآور شد: مشترکین کشاورزی علاوه بر پیک شب می‌توانند در صورت تمایل بین ساعات 8 صبح تا 8 شب نیز با خاموش کردن موتور چاه خود برای تأمین برق مطمئن و پایدار با شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری داشته باشند.

تیموری با اشاره به بسته‌های تشویقی همکاری ویژه صنایع و کارخانجات نیز عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای صنایع و کارخانجات با قدرت بالای 200 کیلووات که از 15 خرداد تا 15 شهریور با این شرکت همکاری کنند نیز تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است.

وی افزود: صنایع نیز می‌توانند با انتقال تعمیرات و تعطیلات سالانه خود به 15 خرداد تا 15 شهریور ماه سال جاری، جابجایی شیفت دوم و سوم کاری و انتقال بخشی یا تمام مصرف برق خود از ساعت اوج به ساعت به کم‌باری در این طرح همکاری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: از دیگر طرح‌های ویژه صنایع می‌توان به جابجایی روز تعطیل از جمعه به یکی از روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه، بکارگیری مولد اضطراری در ساعت اوج بار، همکاری با طرح ملی ذخیره عملیاتی صنایع اشاره کرد که متناسب با کاهش مصرف برق به آنها تخفیف داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره برق شهرستان مربوطه مراجعه کرده و نسبت به امضای تفاهم‌نامه همکاری در هر یک از طرح‌های کاهش پیک بار تابستان اقدام کنند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار