کد خبر: ۹۰۹۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۱۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
در دولت جديد قرار شده تا در وزارت نیرو تغيير مسيري نسبت به گذشته اتفاق بيافتد و به‌جز صيانت از آب، حفظ و بهره‌برداري مناسب از اين نعمت خدادادي، نحوه ارتباط با مردم، تبيين حقوق مردم؛، کيفيت خدمات و چگونگي تعامل بيشتر روابط عمومي‌ها با مردم مورد بازنگری قرار گيرد.
قائم‌مقام وزير نيرو گفت: در روابط عمومي‌ها لازم است نگاه اجتماعي پررنگ‌تر شود و کارها با تعامل بيشتري با مردم انجام گیرد.

ستار محمودي در همايش سراسري مديران روابط عمومي صنعت آب و برق کشور که در ساختمان ستادی وزارت نيرو برگزار شد، اظهار داشت: مشترکان آب و برق شرکاي وزارت نيرو هستند و بيشتر آنان کساني هستند که بيش از 50 سال است با وزارت نيرو مشارکت دارند؛ روابط عمومي‌ها بايد با اين شرکا تعامل بيشتري داشته باشند و بايد بدانيم ما در جايگاه خدمت‌گذاری مردم کار مي‌کنيم.

وي ادامه داد: در دولت جديد قرار شده تا در وزارت نیرو تغيير مسيري نسبت به گذشته اتفاق بيافتد و به‌جز صيانت از آب، حفظ و بهره‌برداري مناسب از اين نعمت خدادادي، نحوه ارتباط با مردم، تبيين حقوق مردم؛، کيفيت خدمات و چگونگي تعامل بيشتر روابط عمومي‌ها با مردم مورد بازنگری قرار گيرد.

قائم‌مقام وزير نيرو با بيان اينکه وزارت نيرو در برنامه هاي فني و وجوه ديگر برنامه‌ريزي اصلاحات تدريجي و کيفي را اولويت‌بندي کرده است، افزود: در حوزه روابط عمومي‌ها نيز لازم است به‌تدريج نگاه به حوزه اجتماعي پررنگ‌تر شود و کارها با تعامل بيشتري به‌کمک مردم انجام پذيرد تا اصطلاح روابط عمومي پلي بين مردم و مسئولان تحقق عيني پيدا کند.
وي با بيان اينکه بايد روش خود را در برخورد با مردم اصلاح نماييم و با آنان با ملاطفت و شفافيت روبرو شويم، خاطر نشان کرد: ادبيات کلامي و رفتاري مناسب و شيوه‌هاي درست ساختاري مي‌تواند بسياري از مشکلات صنعت آب و برق را حل نمايد.
محمودی با بيان اينکه برخورد ناشفاف و عدم پاسخگويي مناسب و دادن وعده‌هاي پوچ به ارباب رجوع مي‌تواند اعتماد مشترکان را از ما سلب نمايد، اظهارداشت: در سال‌هاي گذشته با توجه به کمبود بارش‌ها و محدوديت آبي ، ‌وقتي شفاف با مردم صحبت کرديم و از آنان خواستيم تا مديريت مصرف را به‌کار بندند، آنان نيز به‌خوبي دولت و وزارت نيرو را همراهي کرده‌اند و ما با مشارکت مردم توانستيم چالش سال‌هاي گذشته را به‌خوبي پشت سر بگذاريم.
محمودي اضافه کرد: زماني مي‌توانيم روابط عمومي موفقي باشيم که بتوانيم دغدغه آب و برق کشاورزان، صنعتگران و ساير شهروندان را در محيطي صميمي و آرام راهبري کنيم، به‌طوريکه آنان يقين کنند آب و برق حق خود و ساير مصرف‌کنندگان است و بايد با تعامل با يکديگر به بهترين شکل ممکن از آن استفاده کنند.

منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار