کد خبر: ۹۱۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷:۰۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
مدیر دفتر مدیریت مصرف وکاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در مراسم اختتامیه طرح بهسامان در شهرستان فسا بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی در منازل تاکید کرد .
سرویس صنعت برق نیوز:شاهرخ آزرم نقش دانش آموزان در بهینه سازی مصرف انرژی در خانه ها را مهم توصیف کرد وادامه داد:هردانش آموزی یک مدیر مصرف انرژی در خانه است که می تواند فرهنگ استفاده درست از برق و جلوگیری از مصرف بی رویه انرژی را متذکر شود .

 این مقام مسئول بیان داشت : چنانچه این فرهنگ درخانه ها و سپس جامعه نهادینه شود می توان بطور قابل ملاحظه ای میزان مصرف انواع انرژی به ویژه برق را کاهش داد.

آزرم در بخشی دیگر از سخنان خود در رابطه با طرح بهسامان توضیح داد:طرح آموزشی  بهسامان با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ استفاده بهینه از انرژی در بین  دانش آموزان مقاطع ابتدایی و آشنا ساختن آنها با مفاهیم و راهکارهای اساسی در استفاده بهینه از انرژی و لوازم انرژی بر خانگی اجرا گردید و دو شهرستان فسا و لارستان نیز به عنوان پایلوت انتخاب شدند.

وی تصریح کرد :در این طرح مباحث آموزشی از طریق تدریس در کلاس ، سخنرانی، توزیع کتب و بروشور و ابزار آموزشی در طول یکسال تحصیلی به دانش آموزان مدارس منتقل شده است .

مدیر دفتر مدیریت مصرف وکاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس  در بخشی دیگر از سخنان خود از توزیع بسته های آموزشی مدیریت مصرف در طول کلاسهای این دو شهرستان خبر داد و گفت : دراین کلاسها بسته های مدیریت مصرف شامل انواع دفترمشق ، دفترچه یادداشت ، نوشت افزار ،برنامه کلاسی ، برچسب، مداد پاک کن و غیره که شعارهای مدیریت مصرف روی آنها درج شده بود به همراه کتابچه حاوی راهکارهای مصرف بهینه برق در منازل در بین مدیران ،معلمان و دانش آموزان توزیع گردید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار