کد خبر: ۹۱۳۲
تاریخ انتشار : ۱۷:۳۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، تعدادی از اعضای هیئت کوهنوردی این شرکت به همراه یکی از گروه های کوهنوردی با تجربه استان مسیر هاور تا دره خالدار را پیمودند.


رئیس هیئت کوهنوردی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: با توجه به اهمیت بحث آمادگی جسمانی اعضای گروه کوهنوردی شرکت، علاوه بر برنامه های داخلی، برنامه های مشارکتی یا در قالب میهمان گروه های دیگر نیز برنامه ریزی می شود.

مهندس "رضا لنگری" افزود: در همین راستا، 4 نفر از اعضای گروه کوهنوردی شرکت توزیع برق استان به همراه گروه با تجربه سبکاد(از گروه های قدیمی کوهنوردی استان) مسیر هاور تا دره خالدار را پیمودند.

وی با اشاره به این که حرکت از مسیر روستای درکش انجام شد گفت: پس از نرمش صبحگاهی، حرکت به سمت دره هاور آغاز و با هدف صرف صبحانه در ابتدای حلقه هاور متوقف شد.

به گفته وی در ادامه، خط راس منتهی به دره خالدار پیموده شد و پس از طی 15 کیلومتر پیاده روی و کوهنوردی، گروه در مقصد متوقف شدند.

"بابک میرزایی" یکی از همکاران شرکت کننده در این برنامه در رابطه با تجربیات خود از این مسیر گفت: پیش بینی حمل آب بیش از میزان مورد تصور و همچنین داشتن طنابچه انفرادی برای دره نوردی ها از جمله مواردی بود که از همراهی با این گروه با تجربه آموختیم.

گفتنی است: در این برنامه آقایان و خانم ها: "بابک میرزایی"، "منصور سیفی"، "یوسف ایزانلو" و "سمیرا پاکزاد" از شرکت توزیع برق استان، میهمان گروه 19 نفری سبکاد بودند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار