کد خبر: ۹۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج گفت: آلودگی که نیروگاه منتظر قائم ایجاد می‌کند نگران کننده شده، بنابراین باید در اقدامی مناسب زمینه رفع این مشکلات را فراهم کرد.

به گزارش "برق نيوز"  حاجی رضا شاکرمی با تاکید بر اینکه دستگاه قضا در خصوص مشکلات نیروگاه کوتاه نمی‌آید، اظهار کرد: تا 16 خرداد به مسئولان این نیروگاه فرصت داده شده تا نسبت به حل مشکل سوخت نیروگاه اقدام کنند. قسمتی از سوخت نیروگاه منتظر قائم مازوت است که سوختن آن آلودگی زیادی به همراه دارد. ورود آلودگی ناشی از سوخت این نیروگاه باعث بروز مشکلات قلبی، ریوی و تنفسی برای برخی از ساکنان آن محدوده شده است.

وی افزود: درست است که فعالیت این نیروگاه منجر به تامین بخشی از برق ساکنان کرج و تهران می‌شود ولی دلیل نمی‌شود این خدمات سلامت و جان مردم را به خطر بیندازد. علاوه بر مشکل سوخت، این نیروگاه آب زیادی نیز مصرف می‌کند و درشرایط فعلی که با بحران جدی آب مواجه هستیم باید فکری اساسی دراین باره شود.

دادستان کرج گفت: دستگاه قضا به دنبال تعطیل کردن این نیروگاه نیست ولی به طور جدی پیگیر رفع مشکلات این نیروگاه خواهد بود و به عنوان مدعی العموم کوتاه نمی‌آید. بخشی از این نیروگاه لوله کشی گاز دارد و بنابراین باید کم کم شرایطی ایجاد کرد که از گاز به عنوان سوخت جایگزین مازوت استفاده شود. مسئولین این نیروگاه برای استانداردسازی وضعیت سوخت این مرکز باید هزینه کنند و اعتبار لازم را دریافت کنند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار