کد خبر: ۹۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
خط جدیدالاحداث 20 کیلوولت عبدالرحیم در پست 63.20 کیلوولت قهاوند با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.
سرویس صنعت برق نیوز:مدیر امور یک برق همدان در مراسم افتتاح خط جدید الاحداث 20 کیلوولت عبدالرحیم در پست 63.20 کیلوولت قهاوند که با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه با حمایت مسئولین در کمتر از یکماه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش برق نیوز شیرزاد جمشیدی با اشاره به مشخصات فنی و اهداف پروژه افزود: این پروژه با 22 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت هوائی و 250 متر شبکه 20 کیلوولت زمینی و احداث 2 فیدر جدید برای مسیرهای روستایی عبدالرحیم و دشته، کمک شایانی به رفع ضعف ولتاژ منطقه عبدالرحیم ومناطق اطراف منطقه می‌کند.

وی با اشاره به احداث شبکه و تامین برق و نیرورسانی به مردم ابراز داشت: مسئولان و شورای اسلامی بخش و روستاها باید نسبت به اطلاع‌رسانی در این زمینه به مردم برای خرید انشعاب برق اقدام کنند.

فرماندار همدان با اشاره به بهره‌برداری از خط جدیدالاحداث عبدالرحیم گفت: تلاش مديريت توزيع برق استان و شهرستان، تلاش و پيگيري نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي به منظور اخذ اعتبارات ملي براي شهرستان درخور تقدیر و توجه است.

علي تعالي با اشاره به لزوم توسعه زيرساخت‌هاي روستايي اضافه کرد: اميدواريم مردم اين منطقه نيز با خريد انشعاب برق و استفاده بهينه ياريگرمديران در توسعه روزافزون مناطق روستايي و محروم از خدمات زيربنايي باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه تصریح کرد: به ازای هر کیلووات برق مصرفی فقط 30 ریال از مصرف‌کنندگان شهری دریافت می‌شود و از مصرف‌کنندگان روستایی نیز مبلغی اخذ نمی‌شود.

ابراهیم کارخانه‌ای با بیان اینکه در کشور پرت انرژی زیاد است، گفت: باید به سمت اصلاح الگوی مصرف حرکت کنیم.

وی ادامه داد: سقف اعتبارات برای توسعه شبکه روستایی از محل تبصره 9 بند «ز» 400 میلیارد تومان است و مابقی به حساب خزانه واریز می‌شود که به دنبال افزایش این مبلغ در کمیسیون انرژی هستیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افتتاح این پروژه در راستای اصلاح شبکه و رفاه حال شهروندان این منطقه صورت گرفته است.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه در شرایط تحریم سخت قرار داریم و انجام چنین کاری از کارهای شاخص و برجسته است، بیان داشت: باید کارها توسط مسئولان هر شهر و منطقه پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار