کد خبر: ۹۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
با حضور غلامرضا خوش خلق:
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران صبح امروز با حضور غلامرضا خوش خلق معاون هماهنگی و توزیع شرکت توانیر در باشگاه برق ساری برگزار شد. آرش کردی، مدیرعامل توانیر در حکمی قاسم شهابی مدیر عامل سابق توزیع برق استان گلستان را به سمت مدیرعامل توزیع برق مازندران منصوب کرد.
سرویس صنعت برق نیوز:در ادامه تغییر و تحولات در مدیریت برق کشور امروز نیز مدیرعامل توزیع نیروی برق مازندران معارفه شد. خبر تغییر مدیرعامل برق مازندران دیروز توسط برق نیوز منتشر شد که امروز این نشست با حضور خوش خلق انجام پذیرفت.

به گزارش برق نیوز مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران صبح امروز با حضور مسئولان شرکت توانیر، شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و مسئولان استانی و امام جمعه موقت ساری در باشگاه برق ساری برگزار شد.

در این مراسم از خدمات 9 ساله منوچهر جعفری در مدیریت شرکت توزیع برق مازندران تجلیل و به وی به افتخار بازنشستگی نائل آمد. آرش کردی، مدیرعامل توانیر در حکمی قاسم شهابی مدیر عامل سابق  توزیع برق استان گلستان را به سمت مدیرعامل توریع برق مازندران منصوب کرد.

شهابی پیش از این مدیرعامل توزیع برق گلستان نیز بوده و اهل استان گلستان است.

منوچهر جعفری، مدیرعامل سابق توزیع برق مازندران در مراسم تودیعش با اشاره به اینکه توفیق خدمت در نظام اسلامی افتخاری بسیار بزرگ بوده که نصیب بنده شده است، افزود: بنده از سال‌های گذشته پیگیر بازنشستگی خود از شرکت توزیع برق مازندران بوده که خدا را شاکرم که این توفیق نصیب حقیر شده است.

وی با بیان اینکه سال 59 با مدرک دیپلم ریاضی وارد توانیر شدم، تصریح کرد: با توفیق خداوند توانستم به عنوان سربازی برای استان و کشور خدمت کنم.

دیروز نیز مدیرعامل برق منطقه ای غرب با حضور فلاحتیان معاون وزیر نیرو تودیع و معارفه شد. عبدالعزیز کریمی بعد از 9 سال مدیریت در برق منطقه ای غرب جای خود را به علی چهل امیرانی داد و خود نیز بعنوان مدیرعامل برق منطقه ای فارس مشغول به فعالیت شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
1
خدا را شاکریم که انسانی مطلع و آشنا از صنعت توزیع برق و اخلاق مدار و بدون وابستگی به باند و گروه را به این سمت گذاردند .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار