کد خبر: ۹۲۱۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
تکمیل طرح های نیمه تمام امسال در اولویت برنامه های وزارت نیرو قرار دارد .

به گزارش "برق نيوز" مشاور وزیر نیرو در بازدید از طرحهای نیمه تمام حوزه آب و برق شهرستان خوی تکمیل طرحهای نیمه تمام این بخش با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد را از اولویت برنامه های وزارت نیرو در سالجاری عنوان کرد و گفت : تکمیل زیر ساختهای روستاها در بخش تامین و توزیع آب مهمترین دغدغه وزارت نیرو است.

آقای قادری همچنین از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق روستای جدید و جابجا شده گوکرد در بخش قطور خبر داد و افزود : با توجه به هدر رفت سالانه بیش از 100 میلیون متر مکعب آب رودخانه های قطور و الند تسریع در تکمیل طرح ساخت سد بویلا پوش ضروری است .

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح ساخت سد بویلا پوش هم اکنون به بیش از 30 درصد میرسد

گفت : تاکنون برای ساخت سد بویلاپوش 45 میلیارد ریال اعتبار هزینه و امسال برای تکمیل سد انحراف بویلاپوش 140 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

با بهره برداری از این طرح 10 متر مکعب آب در ثانیه از رودخانه قطور به سد غازان چای منتقل و امکان تامین آب کشاورزی 6500 هکتار از اراضی منطقه فراهم خواهد شد.
مشاور وزیر نیرو همچنین در زمینه تامین اعتبارات لازم برای جابجایی تیرهای برق در محور خوی ایواوغلی و روستاهای خوی قول مساعد داد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار