کد خبر: ۹۲۴۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) مراسم جشنی در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برگزار شد.
در این مراسم یک محقق دانشگاه بیان داشت :دعاها و زیارات وارده درباره حضرت مهدی (عج) در بین شیعیان بسیار مهم بوده  و با توجه به روایات، دعا برای سلامتی امام زمان (عج)آثار وبرکات فراوانی را به همراه خواهد داشت .

حجت الاسلام شریفانی افزود : دعا برای آن حضرت باعث ازدیاد محبت و ارتباط قلبی ما با ایشان
می شود.

وی اظهار داشت : ازجمله دعاهای مهم درباره حضرت مهدی (عج) در بین شیعیان،دعای ندبه است که در زمان غیبت حضر تصاحب الزمان می تواند باعث تجدید عهد و میثاق باایشان باشد.

وی افزود: در بخشی دیگر از این  دعا با لحنی عاشقانه و آمیخته با هیجان خاصر وحی و عمیق ‏ترین احساسات انسانی خطاب به ولیعصر (عج) می‏ شود و ضمنا بر از اشتیاق شدید به قیام حضرتش برنامه اصلاحی وانقلابی او تشریح می‏ گردد، بعد با چندنیایش مؤثر دعا پایان می‏پذیرد.

این استاد دانشگاه درادامه، دعایندبه را ازدعاهای پر معنی توصیف کرد و گفت : دعای ندبه بسیار فصیح و روان و از نظر محتوا علمی،انقلابی،عقیدتی و سیاسی،و درعین حال پر احساس و عاطفی است و با سیری در این دعا به این نتیجه میرسیم که جهان با مصلح شروع شده و با مصلح نیز به پایان خواهد رسید .

وی ادامه داد : مشکلاتی که هم اکنون دنیا با آن روبروست همه در نتیجه انسان های فاسد به وجود آمده اند و مصلحان آمده اند تا جهان را از فساد های بشری پاک کنند .



در ادامه این مراسم به ابتکاردفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس دو تن از معلمان بازنشسته به نام های اسماعیل عسلی و مهدیار با برخی از شاگردان خود که از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هستند، تجدید دیدار کردند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار