کد خبر: ۹۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس :
سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در مراسم شروع به کار این نمایشگاه برتوسعه فرهنگ کتاب خواني تاکید کرد وگفت : هدف اصلی از برپایی نمایشگاه کتاب کمک به ارتقاء فرهنگ کتاب و کتاب خوانی است.

به گزارش "برق نيوز" محمدرضا کدیور ادامه داد : جامعه‌اي مي‌تواند به پويايي دست يابد که فرهنگ مطالعه و سرانه سطح مطالعه در آن نهادينه شده باشد، از اين‌رو بايد جايگاه کتاب را در بين مردم پررنگ‌تر کرد.

وی با تاکيد براينکه يکي از برنامه‌هاي مناسب براي توسعه کتاب‌خواني، برگزاري نمايشگاه‌هاي کتاب است گفت: نمايشگاه ها يکي از ابزارهاي اساسي و بسيارکارا در مديريت فرهنگي يک جامعه هستند و همه ما بايد در اين زمينه تا آنجا که مي‌توانيم تلاش کنيم .

کدیور ،هدف از برگزاری این نمایشگاه کتاب را ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی و بهره مندی بیشترهمکاران از کتب انتشار یافته با موضوعات مذهبی،تاریخ و ادبیات ایران، علمی، کودک و نوجوان عنوان کرد و ادامه داد : دراین نمایشگاه کتب با موضوعات متعدد وجذاب درزمینه روان شناسی، خاطرات دفاع مقدس ،مذهبی،داستان،علمی،شعر،رمان و... عرضه شد .

لازم به ذکر است نمایشگاه کتاب به مدت یک هفته برپا بود که بااستقبال کارکنان روبرو شد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار