کد خبر: ۹۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: شفاف‌سازی، سلامت اداری، تسریع در ارائه خدمات، افزایش بهره‌وری و صیانت از حقوق شهروندی از برنامه‌های اصلی شرکت در سال جاری است.

به گزارش "برق نيوز" حاجی‌رضا تیموری پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از توزیع برق رزن با اشاره به رئوس فعالیت‌های شرکت در بخش‌های مختلف و تدوین برنامه‌ها در سال جاری اظهار داشت: شفاف‌سازی، استفاده از اعتبارات استانی و تملک سرمایه‌ای، سلامت اداری، تسریع در ارائه خدمات، افزایش بهره‌وری و صیانت از حقوق شهروندی از جمله برنامه‌های اصلی شرکت در تمام بخش‌ها است.


وی افزود: تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز، تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری، پرداخت غیرحضوری، افزایش ارائه خدمات الکترونیکی، قرائت از راه دور، مکانیزاسیون بایگانی و افزایش منابع درآمدی نیز از جمله برنامه‌هایی است که باید در بخش امور مشترکین مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به رئوس برنامه‌های دفتر مهندسی عنوان کرد: تعویض شبکه‌‎های سیمی به کابل خودنگهدار، احداث کابل‌های فاصله‌دار، نصب کنتورهای مرجع، توسعه و اصلاح شبکه‌ها، خازن‌گذاری و استقرار سیستم GIS از جمله این برنامه‌ها است.

وی ابراز داشت: در بخش حراست نیز کاهش سرقت و تجهیزات شبکه، افزایش ضریب حفاظت فیزیکی، IT، اسناد و پرسنلی، آسیب‌شناسی، ارتقاء سطح توانمندی مدیران در مواجه با تهدیدات و آسیب‌ها و آموزش کارکنان حفاظتی در اولویت قرار دارد.

تیموری در بخش بهره‌برداری نیز با تأکید بر کاهش انرژی توزیع نشده، کاهش تلفات و کنترل پیک بار اظهار داشت: در مجموع این بخش‌ها 20 شاخص عملیاتی از رئوس برنامه‌های بهره‌برداری است.

وی با اشاره به حوزه کاری روابط عمومی نیز ادامه داد: افزایش سطح تکریم ارباب رجوع و اطلاع‌رسانی، کاهش سطح شکایات مردمی، تبدیل روابط عمومی از سنتی به الکترونیکی، افزایش اعتمادسازی جهت کاهش شکایات مردمی و رسیدگی و جبران خسارات و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف از فعالیت‌های اصلی روابط عمومی در سال جاری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: در بخش منابع انسانی نیز منطقی شدن اندازه دولت، بهسازی نیروی انسانی، آموزش و توانمندسازی کارکنان، دولت الکترونیک، مدیریت سبز، صیانت از حقوق شهروندی با 8 برنامه شاخص، بهبود سیستم‌ها و روش‌ها و تمرکززدایی نیز در رأس امور این بخش قرار دارد
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار