کد خبر: ۹۳۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
مشترکان خوش حساب شرکت توزیع برق هرمزگان که قبوض خود را در مهلت مقرر پرداخت کنند با انجام قرعه کشی خودروی سمند ال ایکس جایزه می گیرند.

به گزارش "برق نيوز" مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: مشترکان خوش حساب با پرداخت بموقع قبوض در هر دوره یک امتیاز کسب می کنند که در صورت پرداخت صورت حساب ها در موعد مقرر در شش دوره سال، حائز شش امتیاز می شوند.

عبدالصاحب ارجمند افزود: مشترکان خوش حساب پس از کسب امتیاز شش، در قرعه کشی سالانه دو دستگاه خودروی سمند ال ایکس شرکت داده خواهند شد.

ارجمند خاطرنشان کرد: همچنین به منظور تشویق مشترکان به پرداخت بموقع قبض های برق، این شرکت طرحی را به اجرا گذاشته که براساس آن ماهانه مبلغ قبض برق مصرفی 50 مشترک خانگی خوش حساب با انجام قرعه کشی به صورت رایگان محاسبه می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای خرداد ماه امسال آغاز شده گفت: در این طرح آن دسته از مشترکان برق خانگی که با ارسال شماره اشتراک خود به سامانه پیامکی 10000761121، صورت حساب خود را دریافت و به صورت غیرحضوری قبل از پایان مهلت مقرر پرداخت کنند، می توانند در قرعه کشی محاسبه رایگان صورت حساب دوره ای شرکت کنند.در زمان حاضر از 593 هزار مشترک برق هرمزگان، 82 درصد مشترکان خانگی هستند که این مشترکان 64 درصد مصرف انرژی برق را به خود اختصاص داده اند.
منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
0
واقعا مدیریت این شرکت مشکلات اساسی دارد .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار