کد خبر: ۹۳۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
علی عزیزآبادی در همایش آموزشی ایمنی و آشنایی با حریم شبکه های توزیع برق با حضور اصناف، پیمانکاران و کارشناسان فنی شهرداری، در شازند، با بیان مطلب فوق افزود: برق یک نعمت است که کمک شایانی به انسان کرده اما همین نعمت اگر با بی توجهی و ناآگاهی از کنار آن رد شویم می تواند یک قاتل باشد.
وی اظهار کرد: امروزه نیروی انسانی ماهر و كارآزموده به عنوان مهمترین سرمایه در عرصه سازندگی یك كشور محسوب می شود و حفظ نیروی انسانی متخصص و فعال بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش
"برق نيوز" عزیزآبادی افزود: متاسفانه در برخی مواقع نیروی انسانی ماهر نیز به خاطر بی اطلاعی از استانداردها و كار در حریم شبكه های برق با مخاطراتی روبرو می شود كه صدمات نا گواری از جمله قطع عضو و مرگ را بوجود می آورد كه جبران آن هم برای كارفرمایان و خانواده فرد صدمه دیده غیر ممكن و یا مشكل است.

وی به رشد ساخت و سازها در استان و شهرستان اشاره کرد و افزود: نا آشنایی كارفرمایان و كاركنان شاغل در پروژه های ساختمانی از حریم شبكه های برق و هماهنگ نبودن دست اندركاران ساخت و ساز با متولیان شبكه های برق، اتفاقات غیر قابل تصوری به وجود می آورد كه خسارات و زیان های مالی و جانی جبران ناپذیری را به همراه داشته است.

عزیزآبادی با بیان اینكه هدف از برگزاری این همایش یادآوری و آموزش صحیح اصول ایمنی كار در حریم شبكه های توزیع به هنگام ساخت و سازها است، گفت: همه باید از خطرات ناشی از كار كردن در حریم شبكه های برق آگاه شوند تا به كمك یكدیگر فضایی عاری از هرگونه حادثه را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینكه خداوند نیز در قرآن نجات جان یك نفر را همانند نجات جان همه مردم قلمداد كرده است،گفت: آمار حوادث ناشی از برق گرفتگی متاسفانه روبه افزایش است كه با مدیریت صحیح و آموزش و اطلاع رسانی در خصوص حریم شبكه های برق می توان این حوادث را كاهش داد.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار