کد خبر: ۹۴۷۲
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
مرد وظیفه شناس که با شلیک سارقان در یکی از محله‌های شهر بندرعباس زخمی شده بود، اجازه نداد سارقان کابل‌های برق را با خود ببرند.
به گزارش برق نیوز به نقل از جام جم، ساعت 17 یکشنبه مرد 54 ساله ای به نام موسی هنگام عبور از شهرک طلاییه در بلوار امام حسین (ع) شهر بندرعباس متوجه افرادی شد که قصد سرقت کابل های برق را داشتند.
او برای جلوگیری از سرقت، با آنها درگیر شد که در این درگیری یکی از سارقان با سلاح کلت به سمت مرد میانسال شلیک و او را از ناحیه پا مصدوم کرد.

سارقان سپس با سرقت کابل برق قصد ترک محل را داشتند که این شهروند دوباره سد راهشان شد و اجازه نداد آنها کابل های برق را با خود ببرند. با حضور اهالی در محل، سارقان از محل فرار کردند.

سرهنگ مهدی بهرامی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در این باره به جام جم گفت: خوشبختانه در این حادثه آسیب جدی به این شهروند وظیفه شناس نرسیده و او در بیمارستان بستری است. جستجوی پلیس برای دستگیری آنها آغاز شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار