کد خبر: ۹۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
گزارش اختصاصی برق نیوز:
در ادامه تغییر و تحولات مدیرتی در صنعت برق ایران، امروز با حضور آرش کردی مدیرعامل جدید برق منطقه ای گیلان معرفی شد. چند هفته قبل تر برق نیز از این تغییر خبر داده بود. در مراسمی با حضور آرش کردی و استاندار گیلان مراسم معارفه و تودیع بلبل آبادی و آزادگان برگزار شد. بلبل آبادی معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای گیلان است.
سرویس صنعت برق نیوز:  در مراسمی با حضور آرش کردی و استاندار گیلان مراسم معارفه و تودیع عظیم بلبل آبادی و کریم آزادگان برگزار شد. چند هفته قبل تر برق نیوز از این تغییر خبر داده بود اما علیرغم گمانه زنی های مختلف در معرفی فرد جایگزین آزادگان، دیروز حضور بلبل آبادی در این سمت قطعی شد و امروز نیز مدیرعامل توانیر به صورت رسمی،پس از 12 سال مدیریت آزادگان در برق منطقه ای گیلان، بلبل آبادی را به جای وی معرفی و منصوب کرد.

به گزارش برق نیوز قبل از سال 94 سخن از رفتن آزادگان در محافل غیر رسمی مطرح شد اما این اتفاق رخ نداد. بعد از تغییر مدیرعامل توانیر و شروع بکار آرش کردی تغییرات در برق ایران تسریع شد و رفتن آزادگان نیز قوت گرفت. تا قبل از این هفته از جایگزینی افراد دیگری در این سمت نام برده می شد.

عظیم بلبل آبادی متولد رشت بوده و در سال 1364 در رشته برق قدرت از دانشگاه صنعتی شریف فاغ التحصیل شده است.وی 5 سال مسئول آزمايشگاه ماشينهاي الكتريكي دانشكده برق دانشگاه صنعتي شريف بوده و  از سال 1367 تا پايان 1372 بعنوان کارشناس پست در شركت مهندسين مشاور مشانير فعالیت کرده است. به مدت 7 سال رئيس قسمت طراحي و نظارت خطوط و پستهادر شركت برق منطقه اي گيلان خدمت کرده و دوسال نیز  مجری طرح خطوط در شركت برق منطقه اي گيلان بوده است. بلبل آبادی دو سال معاون برنامه ريزي و تحقيقات شركت برق منطقه اي گيلانبود و پس از آن از سال 84 بعنوان معاون طرح و توسعه شركت برق منطقه اي گيلان سابقه فعالیت دارد.

گفتنی است کریم آزادگان از شهریورماه ماه سال 83 به جای علی اژئیان بعنوان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان شروع بکار کرده است. پیش از علی اژئیان نیز یوسف آرمودلی مدیرعامل برق منطقه ای گیلان بوده است. مهندس آرمودلی پس از برق منطقه ای گیلان به سانا آمد و ماه گذشته پس از 14 سال از سازمان انرژی های نو ایران رفت.

در چند ماه اخیر جابجایی مدیران برقی در سراسر کشور شدت گرفته بود و بیش از ده تغییر بزرگ در این بخش صورت گرفته است. تغییراتی که قبل از شروع پیک تابستان همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد که در آینده نزدیک نیز دوباره شاهد تغییرات دیگر باشم.


انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
آقا 12 سال کم نیست ...
خدا بیامرزه اژییان را...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
بالاخره آزادگان هم رفت منتظریم همه مدیران بالای 30 سال بازنشست بشن و ازشون در پست های مشاوره ای استفاده بشه نه در مدیریت شرکت ها
کارمند برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
بلبل ابادی هم که سابقه خدمتش بالاست و باید کم کم بازنشست شه. حقش بود 4 سال زودتر مدیر این شرکت بشه
پاسخ ها
اکبر
| Germany
برق نیوز جواب ندادی؟
اکبر
|
Germany
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
0
1
آیا مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجانشرقی (آقای یوسف سرافراز) نیز می رود؟ چه کسی جایگزین می شود؟
عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
0
0
اقای کردی،واقعا نمی خواهید مهندس ... مدیر عامل توزیع خ... که رتبه شرکتش بین تمام توزیع ها سی ام ،عوض کنید بیچاره هستن پرسنل توزیع مطمئن باشید روزی باید پاسخ مردم را بدهید چون حتی امار کاهش تلفات شرکت در سال 93 صوریه ؛تازه بنده خدا 20 سال مدیر عامله هنوز داره لابی می زنه که بمونه ، این روند باعث شده هیچ گونه انگیزه ای در بین پرسنل وجود ندارد
جناب خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
جالبه در دولت احمدی نزاد به لطف حمایت مشایی و بهزاد نشان درجه 3 خدمت به همراه 55سکه بهار ازادی به عنوان خدمت به مردم به اقای مهندس ... مدیر عامل توزیع ... دادند و بعد از 20 سال دولت تدبیر و امید هنوز در برداشتن مسامحه می کنه اقا به خدا شرکت توزیع برق .... فاجعه است تازه بنده خدا سهامدار نیروگاه گازی ... و عضوه هیئت مدیره اش هم هست بعد تشنه خدمت به مردم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
1
مدیران با سابقه بالا بیشتر از اینکه از تجربشان استفاده کنند نگران از دست دادن سوابق خود هستند و ریسک پذیر نبوده و موجب توقف سازمان میشوند
ان شاالله روزی برق منطقه ای خ... شود
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار